PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsultacje z zas. dla bezrobów - co i ile można zarabiać?

  • 11. Data: 2005-02-15 07:56:10
    Temat: Re: konsultacje z zas. dla bezrobów - co i ile można zarabiać?
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2005 14:45:56 +0100, For napisał(a):

    > Reasumując: nadal nie wiem, czy mogę się wyrejestrować na tydzień, w tym
    > okresie pobrać wszystkie należności z dwóch miesięcy, po czym zarejestrować
    > się ponownie

    Jeżeli są to inne umowy niż umowa o dzieło to _musisz_ zgłosić to do urzędu
    i wyrejestrować się na czas świadczenia pracy. Z umową o dzieło jest
    pokopane. I tak szczerze mówiąc to najlepiej będzie w tym przypadku (umowa
    o dzieło) zawrzeć ją oficjalnie na kilka dni i już tak całkiem super
    byłoby, żeby wypłata była właśnie w ciągu tych kilku dni. I zgłosić tę
    umowę do PUP - wyrejestrować się.

    > ze stratą: części zasiłku i... no, właśnie jesczze czegoś, czy tylko ok. 1/4
    > zasiłku, czyli 100 zł?

    Jeżeli dalej będziesz pobierał zasiłek to nic nie tracisz - okres
    pobierania zasiłku przesunie się o czas wyrejestrowania z powodu podjęcia
    pracy.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski