PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ponowna kontrola PIPu

  • 1. Data: 2005-02-13 18:17:08
    Temat: Ponowna kontrola PIPu
    Od: "cz3s" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam szanownych forumowiczów
    Mam pytanie. Mój były pracodawca zalega mi z wypłatą wiec posłałem na niego
    kontrolę z PIPu. Dowiedziałem się ze pomimo kontroli i nałożonej na niego kary
    , pracodawca nadal może zwlekać z wypłatą. Mam pytanie , czy dla
    "uprzykrzenia" mu egzystencji mogę ponownie wysłać PIP która ponownie nałoży
    mu karę z tą samą sprawę ? Czy można 2 razy w tej samej sprawie wysyłać PIP ?

  • 2. Data: 2005-02-13 18:43:53
    Temat: Re: Ponowna kontrola PIPu
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

> [...]
    nałoży
    > mu karę z tą samą sprawę ? Czy można 2 razy w tej samej sprawie wysyłać

    Witam
    ..teraz to został sąd pracy , potem jakby nie płacił to komornik
    zdrowaśki

  • 3. Data: 2005-02-13 20:06:14
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *J&B* w te oto słowa się odzywa:

    > Witam
    > ...teraz to został sąd pracy , potem jakby nie płacił to komornik
    > zdrowaśki

    Mi były pracodawca nie wypłacał ekwiwalentu za urlop, to posłałem PIP.
    Po kontroli pracodawca przesłał mi tylko część należnej kwoty.
    Odczekałem ze dwa tygodnie i napisałem kolejne pisemko do PIP, że
    pracodawca w dalszym ciągu nie uregulował należności, więc nie
    zastosował się do zaleceń PIP. Była kontrola i podobno pracodawca
    zapłacił jakąś karę. Pieniążki wpłynęły na moje konto tego samego dnia
    co była druga kontrol.
    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 4. Data: 2005-02-14 11:51:03
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    I prawidłowo. Nie ma co popuszczać zbójom!:)

  • 5. Data: 2005-02-15 17:42:24
    Od: "endriu bawol" <c...@W...gazeta.pl>

    Heh chyba tak zrobie , poczekam na sprawozdanie z pierwszej kontroli a potem
    po tygodniu wysle o drugą. A przy okazji zawioze pozew do sądu pracy. To sie
    człowiek musi nameczyc zeby dostac własne pieniadze.

    Pozdro cz3s

  • 6. Data: 2005-02-21 10:03:34
    Od: "grochu" <g...@W...gazeta.pl>

    cz3s <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > mu karę z tą samą sprawę ? Czy można 2 razy w tej samej sprawie wysyłać

    Nie wiem, jak ci się udało skłonić PIP do interwencji, bo mi w takiej samej
    sytuacji uprzejmie odpowiedzieli, że interweniują tylko w przypadku osób
    POZOSTAJĄCYCH W STOSUNKU PRACY (a więc aktualnie zatrudnionych). Założyłem
    sprawę w sądzie, jestem po 2 rozprawach, a pracodawca nadal nie płaci
    (jeszcze nie ma wyroku). Powodzenia.

  • 7. Data: 2005-02-21 10:32:29
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    grochu napisał(a):

> [...]
    > POZOSTAJĄCYCH W STOSUNKU PRACY (a więc aktualnie zatrudnionych). Założyłem
    > sprawę w sądzie, jestem po 2 rozprawach, a pracodawca nadal nie płaci

    spoko moja mama wygrała :) tak więc nasi górą

  • 8. Data: 2005-02-21 18:51:12
    Temat: Mogą zrobić drugą kontrolę w tej samej sprawie od 2001 roku
    Od: "dfgf" <p...@o...pl>

    w 2001 roku po ich drugiej kontroli były pracodawca wypłacił mi połowę
    pieniędzy.

    w 2004 , u innego pracodawcy, nie całkiem pomogli: tzn była kontrola i nawet
    pracodawca wypłacił mi pieniądze (ale inne) , i przed ich kontrolą ,
    ale odpowiedź z PIP była bez sensu.