PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec bezrobocia? :)

  • 21. Data: 2005-10-19 09:50:08
    Temat: Re: koniec bezrobocia? :)
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dj4d6t$9s6$1@inews.gazeta.pl...
    > vertret <vertret@@@op.pl> napisał(a):
    > Mam 49 lat i średnie techniczne + 25 lat praktyki w informatyce.

    buahahah 25 lat w informatyce ;)
    ciekawe ale smiac mi sie chce chyba domowej od kalkulatorka z '80 do Linuxa
    z '05 :)

  • 22. Data: 2005-10-19 10:08:53
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Mariusz napisał(a):

    > buahahah 25 lat w informatyce ;)
    > ciekawe ale smiac mi sie chce chyba domowej od kalkulatorka z '80 do
    > Linuxa z '05 :)

    Najlepiej pośmiej się ze swojej niewiedzy, lub ignorancji.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 23. Data: 2005-10-19 10:14:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Mariusz napisał(a):
    > buahahah 25 lat w informatyce ;)
    > ciekawe ale smiac mi sie chce chyba domowej od kalkulatorka z '80 do
    > Linuxa z '05 :)
    To ze wg Ciebie poczatek informatyki = wejscie Matrixa na ekrany kin, to
    nie oznacza ze komputery wczesinej nie istnialy.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 24. Data: 2005-10-19 13:00:11
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > buahahah 25 lat w informatyce ;)
    > ciekawe ale smiac mi sie chce chyba domowej od kalkulatorka z '80 do
    > Linuxa z '05 :)

    Dobre. Informatyka jest stara jak informacja. Mimo, ze nazwa sie ukula nieco
    pozniej.

  • 25. Data: 2005-10-19 13:10:44
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "SimpleStory" napisał w wiadomości

    > Nie stawianie przecinku przed którzy też?
    > Niektórym nie pomogą ukończone studia nawet w wieku 15 lat.
    > Niektórym studia wogóle nie pomogą...

    No niektórym - W OGÓLE... :>

    --
    Koziorozec

  • 26. Data: 2005-10-19 13:16:28
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "badzio" napisał w wiadomości

    > To ze wg Ciebie poczatek informatyki = wejscie Matrixa na ekrany kin, to
    > nie oznacza ze komputery wczesinej nie istnialy.

    On pewnie zaczynał od Windows 95 :>
    Nie wiedząc nawet, co to takiego 'linia komend'.
    Widziałam taki przypadek na studiach informatycznych,
    gdzie prowadzący ćwiczenia (drugi rok) polecił wpisanie
    komendy z linii komend - i jaka panika u niektórych! :>
    "To znaczy jak?" :>

    --
    Koziorozec

  • 27. Data: 2005-10-19 16:47:42
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Koziorozec w news:dj5gm8$j6l$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > No niektórym - W OGÓLE... :>

    Skubana! Uprzedziłaś mnie :-) Tak bardzo lubię ten błąd ;-)

    Zwracać uwagę można, ale trzeba to robić umiejętnie (zwracaj uwagę, ale nie
    kpij). Chodzi mi o to aby unikać tonu (szyderczego), w którym sugeruje się,
    że samemu nie popełnia się błędów. Dlaczego? To doskonale widać na
    załączonym obrazku. SimpleStory - wyszedłeś na buraka po prostu.

    pozdrawiam
    Greg

  • 28. Data: 2005-10-19 21:33:38
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Greg" napisał w wiadomości

> [...]
    > Dlaczego? To doskonale widać na załączonym obrazku.
    > SimpleStory - wyszedłeś na buraka po prostu.

    Greg, skoro to ostatnie nie było do mnie, to przyzwoitość ;))
    nakazywałaby jakoś to podkreślić, np. poprzez zwrócenie
    się: "do F.M.T.:"
    Bo jak będą czytały ten post przyszłe pokolenia ;)), to jeszcze
    stwierdzą, że byłam burakiem i nie umiem 'zwracać uwagi'! ;D ;)

    --
    Koziorozec

  • 29. Data: 2005-10-19 23:23:33
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Koziorozec napisał(a):

> [...]
    > Bo jak będą czytały ten post przyszłe pokolenia ;)), to jeszcze
    > stwierdzą, że byłam burakiem i nie umiem 'zwracać uwagi'! ;D ;)

    No, jak nie będą umiały zwracać uwagi, to mogą tak stwierdzić. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 30. Data: 2005-10-20 08:24:04
    Od: "SimpleStory" <s...@s...tk>

    > załączonym obrazku. SimpleStory - wyszedłeś na buraka po prostu.

    Myślisz, że ubliżenie komuś w sposób, w który ty to zrobiłeś jest lepszy?
    Słoma z butów?
    Na prawdę nie chciałem, żeby to tak zabrzmiało. Napewno jest lepszy sposób.