PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec bezrobocia? :)

  • 11. Data: 2005-10-18 18:23:24
    Temat: Re: koniec bezrobocia? :)
    Od: "Krio" <k...@w...pl>

    > nie dziwię, się, że tak późno.

    W Lublinie stawia, się przecinek przed, się?

    --
    Krio
    Gitara jest najwierniejszą kochanką.

  • 12. Data: 2005-10-18 18:26:38
    Temat: Odp: koniec bezrobocia? :)
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

    To raczej nie koniec bezrobocia, ale normalizacja stosunków pracodawca -
    pracownik i brak kultury z Twojej strony.

  • 13. Data: 2005-10-19 03:06:05
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    vertret <vertret@@@op.pl> napisał(a):

    > Pewna firma potrzebuje jakiegoś "kierownika" do otwieranego w mojej okolicy
    > oddziału.
    Pewna firma w mojej okolicy, zgłosiła zapotrzebowanie na operatora skanera,
    no i korzystając z niewielkich wymagań agłosiłem się.

    > Zaprosili mnie 12 września na rozmowe kwalifikacyjną, ...

    Zaprosili mnie na rozmowę w piątek, na której dowiedziałem się,
    że mają właśnie nowego klienta, potrzebują ludzi, robią małą reorganizację.
    i od wtorku już będzie praca.
    A w ogóle są cali happy, że zgłosił się ktoś poważny, bo mają już dość
    studentów, którzy mają niepoważny stosunek do pracy, robią dużo błędów,
    przychodzą latem, nie mówią że są studentami i uciekają w październiku,
    i że odezwą się góra w poniedziałek.
    Nie odezwali się ani w poniedziałek, ani przez cały tydzień, więc po tygodniu
    wysłałem dwa mail-e w odtępie 2-3 dni z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej
    niejasnej sytuacji.
    Za każdym razem poczta zwróciła potwierdzenie otwarcia mail-a, a odpowiedzi
    nie dostałem.

    > Mam 40 lat i przed paroma dniami dopiero obroniłem prace licencjacką w
    > prywatnej zaocznej szkole zarządzania i marketingu.

    Mam 49 lat i średnie techniczne + 25 lat praktyki w informatyce.

    Po 3-5 tygodniach natrafiłem znowu na ich ogłoszenie z informacją:
    "mile widziany student".

    Dziwne zachownie się pracodawcy nie świadczy o końcu bezrobocia,
    ale najczęściej świadczy o tym, że coś kryje głębiej niż między wierszami
    ogłoszenia, a często świadczy o końcu nie tylko szacunku dla kandydata,
    ale również o końcu elementarnej kultury.

    Marek

  • 14. Data: 2005-10-19 03:06:10
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

  • 15. Data: 2005-10-19 04:08:07
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "Krio" <k...@w...pl> wrote in message news:dj3eis$9hp$1@news.dialog.net.pl...
    > W Lublinie stawia, się przecinek przed, się?

    Tak, ale ten przywilej maja tylko Ci ktorzy skonczyli studia przed 25 rokiem
    zycia.

    FMT

  • 16. Data: 2005-10-19 06:57:26
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Marek wrote:

    > Nie odezwali się ani w poniedziałek, ani przez cały tydzień,
    > więc po tygodniu wysłałem dwa mail-e w odtępie 2-3 dni z prośbą
    > o wyjaśnienie zaistniałej niejasnej sytuacji.

    Telefony rzecz jasna akurat wszystkie wyłączyli? ;)

    Kira

  • 17. Data: 2005-10-19 07:14:39
    Od: Jarek <s...@d...woli.com>

    Krio napisał(a):

    > W Lublinie stawia, się przecinek przed, się?

    zdarza się, przez pomyłkę. We Wrocławiu nie ? :)

    --
    [ pozdrowienia ]
    [ j'k`r.o`c'h`m'a`l's`k'i na g`m'a`i'l c`o'm` ]

  • 18. Data: 2005-10-19 08:51:25
    Od: "SimpleStory" <s...@s...tk>

    > Tak, ale ten przywilej maja tylko Ci ktorzy skonczyli studia przed 25
    rokiem
    > zycia.
    >
    > FMT

    Nie stawianie przecinku przed którzy też?
    Niektórym nie pomogą ukończone studia nawet w wieku 15 lat.
    Niektórym studia wogóle nie pomogą...
    Sorry, że się włączyłem w rozmowę, ale nie mogę już słuchać ludzi, którzy
    myślą, że jak skończyli studia to już są zaj....

  • 19. Data: 2005-10-19 09:23:26
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "SimpleStory" <s...@s...tk> wrote in message
> [...]
    > Sorry, że się włączyłem w rozmowę, ale nie mogę już słuchać ludzi, którzy
    > myślą, że jak skończyli studia to już są zaj....

    ale dlaczego do mnie to piszesz, nie skonczylem studiow. Widze ze sarkazm to
    obce Ci slowo.

    FMT

  • 20. Data: 2005-10-19 09:47:47
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > buahahah 25 lat w informatyce ;)
    > ciekawe ale smiac mi sie chce chyba domowej od kalkulatorka z '80 do Linuxa
    > z '05 :)

    No nie wiem z czego chce Ci sie smiac :) 25 lat temu moja mama obronila dyplom z
    informatyki i rozpoczela prace w IBMie...

    Kania