PracaGrupypl.praca.dyskusje › kodeks pracy

  • 1. Data: 2004-11-08 09:02:18
    Temat: kodeks pracy
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam

    Pracuje jako wychowawca w pogotowiu opiekunczym . od zeszlego roku
    pogotowia przeszly z ministerstwa edukacji pod ministerstwo opieki
    spolecznej. Dlatego ludzie zatrudniani obecnie sa na podsawie kodeksu
    pracy a nie karty nauczyciela. Rodzi to wiele nieprzyjemnych sytuacji ,
    dlatego ze wykonujemy ta sama prace a otrzymjemy zupelnie inne
    pieniadze. Ale to inny temat:( Mam pytania dotyczace mojej sytuacji bo
    zaczynam odczuwac cholerne zmeczenie a nie widze roznicy w porfelu:(
    Czy moge konczyc prace o 22 i nastepnego dnia isc na 7 rano jesli moj
    limit dobowy wynosi 12 godzin?
    Czy powinnam miec za to wyzsze wynagodzenie?
    Raz w tygodniu mam nocke czy nalezy mi sie za to dodatkowe wynagrodzenie?
    Co z praca w wekendy, swita? pracowalam 1 lisopada ide rowniez 11:( czy
    powinnam dostac za to dodatkowe wynagrodzenie?
    Musze w ciagu tygodnia miec zajecia na grupie w ilosci 32 godzini tyle
    mam ale czesto jest to robione wlasnie w sposob taki ze koncze prace o
    22 nastepnego dnia ide na 7 , po nockach kiedy koncze dyzur o 8 rano
    kolejny mam np o 15, czy liczy sie tylko ze wypracowalam tylko te 32
    godziny czy powinnam dostawac dodatkowe pieniazki?
    Plakac mi sie juz powoli chce bo lubie swoja prace ale moja ciagla
    nieobecnosc w domu lub "spiaca obecnosc" nie wplywa dobrze.Jak dostaje
    swoja pensje w wysokosci 1000 zl netto to szlag mnie trafia.
    Aha na umowie mam napisane praca 3 zmianowa w tym niedziele i swieta.
    Pozdrawiam grupowiczow

    Ania