PracaGrupypl.praca.dyskusje › O co pytac podczas rozmowy kwalifikacyjnej???

  • 1. Data: 2004-11-07 18:41:44
    Temat: O co pytac podczas rozmowy kwalifikacyjnej???
    Od: "mirek" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    jakie pytania należy zadać pracodawcy podczas rozmowy kwalifikacyjnej tak,
    aby dowiedzieć się coś o przyszłej pracy i przy okazji wyczaić, czy praca
    jest warta zachodu i pracowadca nie szuka przypadkiem frajerów???

  • 2. Data: 2004-11-07 19:10:15
    Temat: Re: O co pytac podczas rozmowy kwalifikacyjnej???
    Od: "Pawel P." <p...@y...com>

    Użytkownik "mirek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aby dowiedzieć się coś o przyszłej pracy i przy okazji wyczaić, czy praca
    > jest warta zachodu i pracowadca nie szuka przypadkiem frajerów???

    Nie wiem czym sie wszyscy tak stresuja. Ja pytam o wszystko co mnie
    interesuje. I mam gleboko z powazaniem, czy podobaja sie pracodawcy moje
    pytania. Jak nie pytasz to nie dziw sie, ze traktuja cie potem jak
    smarkacza. Walcz o swoje. Chodzi ci pytanie po glowie strzelaj!

    Pozdrawiam

    Pawel P.

    P.S No chyba ze to twoja pierwsza praca i czujesz sie nie pewnie, gdyz
    bardzo zalezy ci na tym by cie zatrudnili.