PracaGrupypl.praca.dyskusje › klauzula w unii???

  • 1. Data: 2004-11-07 17:55:56
    Temat: klauzula w unii???
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    Czy pisząc CV do Niemiec muszę zaznaczyć,
    podobnie jak u nas, wyrażenie zgody
    na przetwarzanie danych osobowych?? Jesli tak: czy mogę
    prosić o przykład takiego zdania?

    Pozdrawiam
    O.

  • 2. Data: 2004-11-08 10:48:46
    Temat: Re: klauzula w unii???
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 18:55:56 +0100, thuringwethil napisał(a)
    w <news:cmlnq2$8n9$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Czy pisząc CV do Niemiec muszę zaznaczyć,
    > podobnie jak u nas, wyrażenie zgody
    > na przetwarzanie danych osobowych?? Jesli tak: czy mogę
    > prosić o przykład takiego zdania?

    Nie, nie musisz.

    Obsesja na punkcie ochrony danych osobowych to polska specjalność.

    Podobnie jak nagminne nieodpowiadanie na aplikacje.

    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-11-09 01:43:00
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "Krzysztof Kosminski" <k...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cmnito$o8f$1@inews.gazeta.pl...

    > Obsesja na punkcie ochrony danych osobowych to polska specjalność.
    >
    > Podobnie jak nagminne nieodpowiadanie na aplikacje.

    mylisz sie. to _nie tylko_ polska specjalnosc. zalezy od dziedziny.

    marek