PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV.. zdjecie??

  • 1. Data: 2004-11-07 19:19:26
    Temat: CV.. zdjecie??
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    No wlasnie.. zdjecie.. wiem ze standardowo daje sie zdjecia
    legitymacyjne, najczesciej niezbyt piekne i ukazujacy czlowieka dosc..
    smetnie i dokumentacyjnie..
    Jestem ciekawa (tu pytanie do osob przyjmujacych CV i prowadzacych
    rekrutacje) jak widziane byloby troszke inne zdjecie? zajmuje sie
    fotografia i chcialabym jakis ambitniejszy moj wizerunek zalaczyc do
    dokumentow.. bardziej mowiacy o tym kim jestem i co robie..

    wiadomo ze na stanowisko urzednicze takie cos raczej nie przejdzie..
    ale jak z firmami prywatnymi? dzialami handlowymi, marketingowymi..
    czy wreszcie agencjami reklamowymi?
    Czy myslicie ze to dobry "chwyt" zaciekawic samym wizerunkiem, forma
    podania tego w cv? czy tez jest to raczej niedopuszczalne i w zlym
    tonie?

    pozdr

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 2. Data: 2004-11-07 19:32:42
    Temat: Re: CV.. zdjecie??
    Od: "To Pisal Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    jak na sprzedawczynie czy inne stanowisko
    gdzie prezencja sie bardzo liczy, to moze byc,
    oby nie jakies w stroju kapielowym, a np eleganckim stroju,

    moi koledzy co rekrutuja biora przede wszystkim pod uwage
    poza kwalifikacjiami osobowosc, towarzyskosc, rozmownosc,
    nikt za zdjecie nie skresla,
    nawet zaprosili kogos na rozmowe kto zamiast zdjecia
    dal jakas karykature.

    RM

  • 3. Data: 2004-11-07 19:40:57
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 07 Nov 2004 20:19:26 +0100, CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    napisał:

> [...]
    > fotografia i chcialabym jakis ambitniejszy moj wizerunek zalaczyc do
    > dokumentow.. bardziej mowiacy o tym kim jestem i co robie..

    Bedac czytaczem setek opinii rowniez od rekrutujacych, watpie, czy jest
    to dobry pomysl - mozesz byc opacznie zrozumiana, ze hmmmm...starasz sie
    eksponowac jakis inne walory "estetyczne" w zwiazku z oferta swojej osoby.
    Sadze, ze jesli interesujesz sie aktywnie fotografia, najlepiej byloby w
    zainteresowaniach dac link do strony z zamieszczonymi wybranymi zdjeciami
    i to niekoniecznie dotyczacymi Twojej osoby jako glownego motywu.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-11-07 22:45:29
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    ,
    >oby nie jakies w stroju kapielowym, a np eleganckim stroju,

    bez przesady :P ja nie robie zdjec do rozkladowek :P

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 5. Data: 2004-11-08 18:48:36
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > fotografia i chcialabym jakis ambitniejszy moj wizerunek zalaczyc do
    > dokumentow.. bardziej mowiacy o tym kim jestem i co robie..

    Sadzac po tym, jak prezentujesz sie na innych grupach, w tym dotyczacych fotografii,
    nic Ci fotka zadna nie pomoze.
    A na serio polecam zwykle SKROMNE zdjecie w zakiecie, moze byc na barwnym tle,
    patrzac w obiektyw /czyli oczy czytajacego/.

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-11-08 18:58:47
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Sadzac po tym, jak prezentujesz sie na innych grupach, w tym dotyczacych fotografii,
    nic Ci fotka zadna nie pomoze.

    co masz na mysli?

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 7. Data: 2004-11-08 22:12:04
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    fotografii, nic Ci fotka zadna nie pomoze.

    >co masz na mysli?

    no tak myslalam ze nie doczekam sie odpowiedzi :)
    najprosciej rzucic cos odnosnie danej osoby ot tak o dla samej...
    "zaczepki" ???
    zreszta .. nie wiedzialam ze az tak bardzo sledzisz cudze (czyt.
    moje?) prezencje na innych grupach :)

    pozdr.
    PS. a ze SKROMNE to chyba oczywiste.. chyba nie sadzisz ze do cv
    wkleje sobie siebie w sukience wieczorowej, z cygarem i w kapeluszu :P
    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 8. Data: 2004-11-09 02:12:20
    Od: "po_lcia" <p...@w...pl>

    Wklejenie "innego " zdjecia moze byc dobrym chwytem.Zwróci uwage na Twoje
    CV, a o to przeciez chodzi?!!

    polcia

  • 9. Data: 2004-11-09 09:05:37
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-08, CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> wrote:
    > PS. a ze SKROMNE to chyba oczywiste.. chyba nie sadzisz ze do cv
    > wkleje sobie siebie w sukience wieczorowej, z cygarem i w kapeluszu :P
    W rzeczy samej :) Na pracę w poważnej firmie zbyt "luźne", na kabaret
    (taki klasyczny) zbyt mało pokazuje ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --