PracaGrupypl.praca.dyskusje › kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia

  • 11. Data: 2006-02-22 22:42:58
    Temat: Re: ŻĄDAMY DOPŁAT DO MAGISTRÓW !!!! :P Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    Dopłaty do magistrów już są. Nazywa się to darmowe studia.
    Moja propozycja jest inna. Powinno się odpracować darmowe studia.
    Niestety jest za mało pracy, ale w służbie zrowia zaczyna brakować lekarzy i
    pielęgniarek i tutaj można to jakoś rozwiązać.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-02-22 23:07:38
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2006 23:42:58 +0100, yard napisał(a):

    > Dopłaty do magistrów już są. Nazywa się to darmowe studia.

    Nie istnieje coś takiego jak darmowe studia. Mogą być co najwyżej
    finansowane przez budżet państwa - czyli z pieniędzy podatników a więc
    przykładowo moich rodziców, a teraz również moich.

    > Moja propozycja jest inna. Powinno się odpracować darmowe studia.
    > Niestety jest za mało pracy, ale w służbie zrowia zaczyna brakować lekarzy i
    > pielęgniarek i tutaj można to jakoś rozwiązać.

    Jak odpracowywać? Przymusowo ? Już widzę wydajność i efekty takiej pracy.

    Studia powinny być płatne bez wyjątku dla wszystkich. Jednakże również dla
    wszystkich powinne być dostępne tanie i niskooprocentowane kredyty na wzór
    dzisiejszych kredytów studenckich, które pozwoliły by utrzymać się w czasie
    studiów. Kończysz studia, zaczynasz pracę - zaczynasz spłacać kredyt. Jeśli
    uciekasz za granicę - spłacają go Twoi żyranci.

  • 13. Data: 2006-02-23 00:59:05
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    > Nie istnieje coś takiego jak darmowe studia. Mogą być co najwyżej
    > finansowane przez budżet państwa - czyli z pieniędzy podatników a więc
    > przykładowo moich rodziców, a teraz również moich.

    Istnieje w Polsce. Ten kto studiuje nie płaci w wyniku dopłaty (czyt.
    finansowania przez budżet państwa) i dlatego są darmowe.
    Podobnie jak w szkole podstawowej, średniej ogólnej, średniej zwodowej,
    zasadniczej zawodowej, i wszelkich innych państwowych.
    Myślę, że to rozumiesz.

> [...]
    > Jeśli
    > uciekasz za granicę - spłacają go Twoi żyranci.

    Tu się zgadzam. Takie rozwiązanie jest zdecydowanie normalniejsze niż to co
    jest obecnie.

  • 14. Data: 2006-02-23 01:06:09
    Od: "Bzdziul" <b...@o...pl>

    Użytkownik "yard" <y...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Podobnie jak w szkole podstawowej, średniej ogólnej, średniej zwodowej,
    > zasadniczej zawodowej, i wszelkich innych państwowych.

    dziwny pogląd: skoro płaci część [praująca] narodu to to nic nie kosztuje...
    wszyscy równi, każdemu wg. potrzeb

  • 15. Data: 2006-02-23 08:05:11
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 22 Feb 2006 23:42:58 +0100, użyszkodnik "yard"
    <y...@d...pl> napisał:

> [...]
    > Niestety jest za mało pracy, ale w służbie zrowia zaczyna brakować lekarzy i
    > pielęgniarek i tutaj można to jakoś rozwiązać.

    brakuje powiadasz, a ja znam OSOBIŚCIE przypadek pielęgniarki która w
    wieku ponad 50 lat wyjechala bo powiedziała że za takie pieniądze to
    ona pracować nie będzie w Polsce.

    Sprawa sprzed tygodnia

    --
    futszaK
    601061867

  • 16. Data: 2006-02-23 10:43:35
    Od: "Mariuszek.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 22.02.2006 januszek <j...@p...irc.pl> napisał/a:
    > sheerer napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Yep... W miesiąc. Na bezrobotnym... ;P Jak się uda to kariera murowana,
    > w dowolnej korporacji lub ministerstwie edukacji ;)
    >
    > j.

    Angielski w miesiąc.... ,to będzie on geniuszem.
    Zamkną go w klatce i będą obwozić po wsiach jako dziw natury
    _ /\ Marius Dziesz
    (:)/(:)WM-Makker

  • 17. Data: 2006-02-23 18:10:24
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    > --

    kreska kreska spacja

    > futszaK
    > 601061867
    > Ludzie dzielą się na 10 typów: ci którzy rozumieja
    > kod binearny i tych którzy nie rozumieją :)

    co to jest kod binearny?

  • 18. Data: 2006-02-23 20:07:57
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    No właśnie o to chodzi... Ten dziw natury u nas istnieje

  • 19. Data: 2006-02-23 20:09:33
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > brakuje powiadasz, a ja znam OSOBIŚCIE przypadek pielęgniarki która w
    > wieku ponad 50 lat wyjechala bo powiedziała że za takie pieniądze to
    > ona pracować nie będzie w Polsce.
    >
    > Sprawa sprzed tygodnia

    No widzisz, a ty dalej nie rozumiesz dlaczego brakuje personelu...

  • 20. Data: 2006-02-23 22:32:56
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 23 Feb 2006 21:09:33 +0100, użyszkodnik "yard"
    <y...@d...pl> napisał:

    > No widzisz, a ty dalej nie rozumiesz dlaczego brakuje personelu...

    nie widze zeby brakowało, gdyby brakowało to by stawiki za ich prace
    były zachęcające do podjęcia pracy na ich stanowiskach
    na razie to ja widze ze jest dokładnie odwrotnie, stawki za prace
    pielęgniarek są obraźliwie nieskie, czyli pielęgniarki w Polsce nie są
    potrzebne, jest ich nadmiar

    nie wystarczy powiedziec "pielęgniarek brakuje w Polsce" tak samo
    można powiedzieć że brakuje w Polsce z przeproszeniem profesjonalistek
    dla każdego potrzebującego bo jak nie ma żony a ma potrzeby to
    chciałby sobie ulżyć

    zapotrzebowanie na specjalistów w określonej branży dopóki nie jest
    wyrażone wymiernymi korzyściami finansowymi pozostaje jedynie pobożnym
    życzeniem