PracaGrupypl.praca.dyskusje › co z tym... Szczecinem? :)

  • 1. Data: 2006-02-22 13:00:02
    Temat: co z tym... Szczecinem? :)
    Od: "patipat" <p...@o...pl>

    Szukam pracy w Szczecinie. Czasami załamuje ręcę przeglądając oferty:
    mazowieckie, śląskie i tak w kółko. Zastanawiam się, czemu w innych
    województwach jest łatwiej, czy żeby mieć dobrą pracę i motywujące zatrudnienie
    czeka mnie przeprowadzka? Gdzie jest szansa, której nie dostrzegam? Proszę o
    poradę.

  • 2. Data: 2006-02-22 20:02:35
    Temat: Re: co z tym... Szczecinem? :)
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    patipat napisał(a):
> [...]
    > czeka mnie przeprowadzka? Gdzie jest szansa, której nie dostrzegam? Proszę o

    Jak jesteś szwaczką albo "dziewczyną", no ewentualnie krojczym, to
    przeprowadź się do Łodzi. Urobisz się po pachy.

    --
    Sender Bell

  • 3. Data: 2006-02-22 21:11:44
    Od: Marek <k...@w...zapraszam.pl>

    > czemu w innych województwach jest łatwiej

    to taka stara prawda: wszędzie lepiej, gdzie nas nie ma :)

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl

  • 4. Data: 2006-02-23 08:07:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    22 Feb 2006 14:00:02 +0100, użyszkodnik "patipat"

    Berlin ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2006-02-28 14:33:03
    Od: pioq <p...@g...com>

    futszaK wrote:
    > 22 Feb 2006 14:00:02 +0100, użyszkodnik "patipat"

    > Berlin ???

    niestety, tak to wyglada. Szczecin to prawie pustynia, jesli chodzi o
    oferty pracy (pomijam hipermarketowe kasy)