PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik czasowy.

  • 1. Data: 2006-02-22 08:45:19
    Temat: Pracownik czasowy.
    Od: "dodka" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie jestem zatrudniona ns 1/2 etatu czy pracodawca czyli firma która
    mnie zatudnia przez Agencję Pracy musi zapewnic mi w miesiącu 80 godzin czy
    nie ? Dziękuje z góry za za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-02-22 20:46:04
    Temat: Re: Pracownik czasowy.
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    Użytkownik "dodka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie jestem zatrudniona ns 1/2 etatu czy pracodawca czyli firma
    > która mnie zatudnia przez Agencję Pracy musi zapewnic mi w miesiącu 80
    > godzin czy nie ? Dziękuje z góry za za podpowiedzi.
    To leży w ich interesie (agencji), ponieważ NALEŻY ci się co najmniej 1/2
    najniższego wynagrodzenia.
    Wszystko to oczywiście pod warunkiem, że masz PAPIER - umowa o pracę.