PracaGrupypl.praca.dyskusje › klauzula w umowie

  • 1. Data: 2006-01-16 11:06:10
    Temat: klauzula w umowie
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jak przyjmowałem się do pracy, dostałem do podpisania klauzulę, że jak
    założę własną firmę, muszę zkład pracy o tym poinformować. Czy
    rzeczywiście muszę i jaki czas ważności ma taka klauzula?

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

  • 2. Data: 2006-01-16 13:14:14
    Temat: Re: klauzula w umowie
    Od: WL <n...@m...com>

    BQB wrote:
    > Jak przyjmowałem się do pracy, dostałem do podpisania klauzulę, że jak
    > założę własną firmę, muszę zkład pracy o tym poinformować. Czy
    > rzeczywiście muszę i jaki czas ważności ma taka klauzula?

    Jak podpisales to chyba musisz, nie? Co do czasu obowiazywania - jesli
    nie byl okreslony, to przez czas kiedy pracodawca bedzie Twoim
    pracodawca, bo pozniej to nic mu do tego ;)

    WL

  • 3. Data: 2006-01-16 17:32:38
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    BQB wrote:

    > Jak przyjmowałem się do pracy, dostałem do podpisania klauzulę, że jak
    > założę własną firmę, muszę zkład pracy o tym poinformować. Czy
    > rzeczywiście muszę i jaki czas ważności ma taka klauzula?

    Pomijając kwestie czy pracodawcy może czy nie może tego wymagać to i tak
    powinieneś poinformować choćby po to żeby podatek Ci dobrze rozliczyli.