PracaGrupypl.praca.dyskusje › Webmasterzy - caly kraj

  • 1. Data: 2006-01-16 10:45:31
    Temat: Webmasterzy - caly kraj
    Od: "Waclaw Michalak" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Jezeli potrafisz:

    - wykonac strone z zoptymalizowanymi slowami kluczowymi
    - pozycjonowac strone w popularnych wyszukiwarkach i katalogach
    tematycznych

    To mamy dla Ciebie nastepujaca propozycje:

    Wykonanie strony partnerskiej dla jednej z najwiekszych firm bukmacherskich
    obslugujacej ponad 500.000 kilientów w 23 jezykach
    Dostajesz 20 % od przegranych klienta który zarejestruje sie przez Twoja
    strone.

    Szczególy i rejestracja na "przykladowej" stronie:

    http://users.cjb.net/expekt/index.html

    Pozdrawiam
    Waclaw Michalak

  • 2. Data: 2006-01-16 12:39:50
    Temat: Re: Webmasterzy - caly kraj
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 16 Jan 2006 11:45:31 +0100, na pl.praca.dyskusje, Waclaw Michalak
    napisał(a):

    > Jezeli potrafisz: (ciach!)

    NTG!
    pl.praca.oferowana

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-01-16 13:35:54
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Waclaw Michalak wrote:

> [...]
    > strone.
    >
    > Szczególy i rejestracja na "przykladowej" stronie:

    Adwords!

  • 4. Data: 2006-01-16 17:11:18
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kapsel napisał(a):

    > NTG!
    > pl.praca.oferowana

    A on tam jakieś zatrudnienie oferował, bo nie zauważyłem?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl