PracaGrupypl.praca.dyskusje › Veracomp Kraków

  • 1. Data: 2006-12-20 19:15:39
    Temat: Veracomp Kraków
    Od: "saintos" <s...@w...pl>

    Witam,
    Co sadzicie o tej firmie? Interesuje mnie IT(administracja) i jakie warunki
    w niej panuja?
    Macie doswiadczenia, znajomych...???

    .. saintos
    .. mail: www.mail2me.z.pl

  • 2. Data: 2006-12-20 22:19:16
    Temat: Re: Veracomp Kraków
    Od: "R.A.D.U.S" <n...@s...pl>

    sam kiedys probowalem, ogolnie tam panuje dobra atmosfera, ale warunkow nie
    znam, bo sie nie dostalem :-)

  • 3. Data: 2006-12-22 06:23:09
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    On Wed, 20 Dec 2006 20:15:39 +0100, saintos <s...@w...pl>
    wrote:

    > Witam,
    > Co sadzicie o tej firmie? Interesuje mnie IT(administracja) i jakie
    > warunki
    > w niej panuja?
    > Macie doswiadczenia, znajomych...???
    znajomy tam pracowal wiele lat temu. Place byly dobre, warunki byly dobre.
    On pracowal jako handlowiec. Jedynym minusem bylo to, ze w domu zona go
    prawie nie widziala i upasl sie na pizzach ktore ciagle wcinali ;))

    A, i jeszcze byla taka historia, ze kumpel po odejsciu z firmy (zadnej
    szarpaniny, normalne odejscie) nie mogl dluzszy czas pracy znalezc, bo
    nikt z pracodawcow w branzy nie chcial podpasc szefowi veracompu ;)))

    Ale to bylo wiele lat temu. Jezeli masz szanse tam pracowac, to chyba
    warto. Powodzenia! :)

    --
    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"