PracaGrupypl.praca.dyskusje › oddam sie w zamian za splacenie dlugu

  • 1. Data: 2004-02-29 16:28:57
    Temat: oddam sie w zamian za splacenie dlugu
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl>

    Tak, naprawde to jest troszke wyolbrzymione i chyba nie potrafilabym pojsc z
    kims do łóżka jak prostytutka. Ale jestem coraz bardziej zmuszona. Mam coraz
    wiecej dlugow i problemy ze zdrowiem... dokladnie depresje. Nie jestem sobie
    wstanie pomoc, a moj chlopak przestal sobie ze mna radzic. Troche popija i gra
    w gry komputerowe. Mieszkamy razem. On stracil prace. Mieszkam w Warszawie ale
    nie jestem w stanie dostac sie do zadnego lekarza. Potrzebuje pieniedzy na
    psychoterapie. Gdybym miala te przekleta forse dawno dalabym sobie rade. Nie
    dawno pracowalam jeszcze w powaznej firmie na odpowidzialnym stanowisku. Moje
    problemy ze zdrowime spowodowaly jednak, ze stracilam juz bardzo wiele w zyciu.
    nie mam kogo prosic o pomoc, nie mam z czego oddac, wiec moze tak po prostu
    jednak się komuś oddam tak bez wielkiego halo. Wiem pomyslicie ze to chore, ale
    jestem zdesperowana. I tak bardzo chce zyc i moc realizowac swoje marzenia...

    przepraszam wszystkich zniesmaczonych...

  • 2. Data: 2004-02-29 18:24:18
    Temat: Re: oddam sie w zamian za splacenie dlugu
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje pieniedzy na
    > psychoterapie. Gdybym miala te przekleta forse dawno dalabym sobie rade.

    Wydaje mi sie, ze proces musialabys powtarzac przed kazda sesja z
    psychoteraputa, bo obie stawki sa prawdopodobnie dosyc zblizone.Radze
    poszukac innych alternatyw.

    ---

  • 3. Data: 2004-02-29 19:12:21
    Od: "Jacek" <r...@...TO.pl>

    > nie mam kogo prosic o pomoc, nie mam z czego oddac, wiec moze tak po
    prostu
    > jednak się komuś oddam tak bez wielkiego halo. Wiem pomyslicie ze to
    chore, ale

    a "wiesz czym sie rozni szmata od kobiety? tym, ze kobieta sie szanuje"
    nie mozesz byc przez szmata przez chwile, a kobieta przez cale zycie. albo
    jestes szmata, albo kobieta. i koniec

    > przepraszam wszystkich zniesmaczonych...

    to niewiele zmienia, ale przeprosiny przyjete

    --
    pozdrawiam, jacek

  • 4. Data: 2004-02-29 19:50:46
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek" <r...@...TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mozesz byc przez szmata przez chwile, a kobieta przez cale zycie. albo

    To jest jakas spoleczna terapia ?
    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów

  • 5. Data: 2004-02-29 22:21:47
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]
    gra
    > w gry komputerowe. Mieszkamy razem. On stracil prace. Mieszkam w Warszawie

    Mysle ze najlepsza terapia bedzie jak zostawisz swojego chlopaka. Moze on
    nawet
    nie zauwazy tego faktu, bo bedzie akurat walczyl z jakims smokiem.

    GreG

  • 6. Data: 2004-02-29 23:20:26
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Katalizator:

    > To jest jakas spoleczna terapia ?

    nie, Paktofoniki sie nasluchal

    --
    sjopa

  • 7. Data: 2004-02-29 23:21:58
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Użytkownik:

    > Tak, naprawde to jest troszke wyolbrzymione i chyba nie potrafilabym
    > pojsc z kims do łóżka jak prostytutka. Ale jestem coraz bardziej
    > zmuszona.

    pierdu, pierdu (trollu?)

    zreszta nie masz szans - teraz na topie sa biedne zony gornikow (1500 zl !!)

    --
    sjopa

  • 8. Data: 2004-03-01 07:31:18
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    p...@o...pl; <0...@n...onet.pl> :

> [...]
    > w gry komputerowe. Mieszkamy razem. On stracil prace. Mieszkam w Warszawie ale
    > nie jestem w stanie dostac sie do zadnego lekarza.

    Zarejestruj się w UP - będziesz miała pierwsze ćwiczenie
    "psychoterapeutyczne" [i to kilka na raz - zmuszenie się do pójścia do
    UP, do odsiedzenia/odstania kilku godzin w tłoku itd.] - teoretycznie
    będziesz mogła pójść do lekarza. Inna rzecz, że chyba kiedyś PZP
    [poradnie zdrowia psychicznego] nie wymagały ubezpieczenie, ale do
    wykupienia leków ubezpieczenie jest nieodzowne.

    > Potrzebuje pieniedzy na psychoterapie. Gdybym miala te przekleta forse daw
    > no dalabym sobie rade.

    Nie wierz tak bardzo, że psychoterapia pomaga na wszystko.

    No to fruu - a jakie są te marzenia?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 9. Data: 2004-03-01 13:06:48
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, naprawde to jest troszke wyolbrzymione i chyba nie potrafilabym pojsc
    > kims do łóżka jak prostytutka. Ale jestem coraz bardziej zmuszona.

    wyobraz sobie ze jestes facetem ... i nie masz komu sie oddac ;)
    ... to tak w kwestii desperacji :)

    pytanie jeszcze ile masz dlugow ...

    pozdr.
    mikl

  • 10. Data: 2004-03-01 13:58:24
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/1/2004 2:06 PM, mikl wrote:

    > Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > wyobraz sobie ze jestes facetem ... i nie masz komu sie oddac ;)
    > ... to tak w kwestii desperacji :)

    No, stary, Ty wyraźnie nie jesteś Trendy - męskie kurestwo jest chyba cool?

    Pzdr: Catbert