PracaGrupypl.praca.oferowana › jest!

  • 1. Data: 2004-08-13 13:34:13
    Temat: jest!
    Od: "jest!" <h...@o...pl>

    Zasady wykonania próbnej ilustracji do ksiązeczki dla najmłodszych.
    1. Celem wykonania ilustracji jest umożliwienie zapoznania się z warszatem i
    wrażliwością twórcy, przeprowadzenie badań marketingowych wśród rodziców i
    dzieci oraz końcowy wybór osoby, której zlecimy wykonanie ilustracji. Wybór
    jest wewnętrzną sprawą firmy i jego wynik nie podlega zaskarżeniu.
    2. Praca może być w dowolnej technice;
    ręcznie wykonana w formacie 20 x 20 cm
    lub jako plik jpg max jakości w rozmiarze 14 x 14 cm, w rodzielczości 300 dpi.
    3. Ilustracja powinna uwzględniać możliwości odbioru treści przez dzieci do 4
    roku życia. Proste kształty, ciekawa kolorystyka, bez zbędnych detali.
    4. Tematem ilustracji ma być msza św. Praca powinna zawierać takie elementy
    jak: ołtaz, kapłan w ornacie, mszał, świece, naczynia liturgiczne.
    5. Termin zgłaszania prac do 3 września 2004 r. pod adresem: Warszawa 01-494,
    ul. Widawska 15/31 lub e-mailem: a...@o...pl.
    6. Do pracy należy dołączyć swoje dane teleadresowe.
    Agencja Reklamowo-Wydawnicza
    jest!

  • 2. Data: 2004-08-13 13:37:32
    Temat: Re: jest!
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Oj, moderator chyba jest na urlopie :( No to mamy ze dwa tygodnie
    spamowania :(

    P.

  • 3. Data: 2004-08-13 14:05:49
    Od: "d+" <"housemusic [NOSHIT]"@ftv.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Oj, moderator chyba jest na urlopie :( No to mamy ze dwa tygodnie
    > spamowania :(

    zakleiłem gumą napis w outlooku- "moderowana" :)

  • 4. Data: 2004-08-13 16:54:00
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > Oj, moderator chyba jest na urlopie :( No to mamy ze dwa tygodnie
    > spamowania :(

    no to już dlaczego wpada tak dużo ofert pracy :|

  • 5. Data: 2004-08-13 20:08:18
    Od: "pijak01" <"shit@NOSPAM@_xxx"@op.pl (wytnij2@itextpomiedzynimi)>

    > Oj, moderator chyba jest na urlopie <
    no i po co tak glosno...teraz sie dopiero spamersi zleca ;)