PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie wynagrodzenie dla kucharza?

  • 21. Data: 2007-07-28 17:23:50
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie dla kucharza?
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Piotrek wrote:

    [...]
    > jak duze miasto?
    > bo to tez zalezy jak juz pisalem kolo 1500 zł miala obsluga u
    > znajomego, miasto niewielkie, konkurencja tez nie duza a interes
    > dopiero co startowal wiec to byly poczatki:)

    Miasto 150,000 mieszkańców.
    W odpowiedziach powyżej pojawił się temat szkoleń. Znalazłem w Krakowie
    punkt szkolenia właścicieli mających się otworzyć pizzerii oraz dla ich
    pizzerów lub kucharzy. Szkolenie kosztuje 1000 złotych lub 1500 za dwie
    osoby. Firma nazywa się Roma piecedopizzy. Myślę o skorzystaniu z ich
    ofery. Nie sprawdziłem jednak jeszcze alternatywnych ofert.

    Agryppa

  • 22. Data: 2007-07-28 18:37:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Fri, 27 Jul 2007 10:19:59 +0200, od Jackare :

    > Każdy z nich mógłby powiedzieć że zrobił wszystko zgodnie z
    > najlepszą wiedzą a produkt nie wyszedł.

    mądry głos

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ważny polityczny artukuł: http://grupy2.3mam.net

  • 23. Data: 2007-07-30 06:44:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Gienek pisze:

    > Hmm Chyba coś ci się pomyliło. 160h * 4zł = 640zł A gdzie najniższa krajowa?

    Mam w rodzinie paru kucharzy, żaden z nich nie pracuje w systemie 160 h
    w miesiacu. Fakt, że nie są to pizzermani i stawki maja wyzsze, ale
    liczenie w ten sposob w przypadku kucharza na nic Ci sie nie zda.
    Dodatkowo dochodza napiwki i premie. A te 4 zl brutto to po prostu
    stawka rozliczeniowa- podstawowa.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 24. Data: 2007-07-30 18:59:10
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Mam w rodzinie paru kucharzy, żaden z nich nie pracuje w systemie 160 h
    > w miesiacu.

    Znasz jakieś inne systemy zgodne z prawem?

> [...]
    > liczenie w ten sposob w przypadku kucharza na nic Ci sie nie zda.
    > Dodatkowo dochodza napiwki i premie. A te 4 zl brutto to po prostu

    Tak to już jest, że pracodawcy lubią wyzyskiwać pracowników. Lepiej dać
    premię niż normalne wynagrodzenie lub jakieś inne gów... bo potem zawsze
    można je zabrać.

  • 25. Data: 2007-07-30 19:04:00
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > a wszyscy prorokujący upadek takich firm mogą
    > co najwyżej się cieszyć, że im się udało wyrwać z takich a nie innych
    > grup społecznych.

    Cieszyć się możemy tym, że nie wszyscy pracodawcy to wyzyskiwacze i
    podchodzą do pracownika jak do człowieka.

  • 26. Data: 2007-07-31 06:44:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Gienek pisze:

> [...]
    >
    > Tak to już jest, że pracodawcy lubią wyzyskiwać pracowników. Lepiej dać
    > premię niż normalne wynagrodzenie lub jakieś inne gów... bo potem zawsze

    Dlatego tak trudno im teraz znalezc dobrych kucharzy/barmanow/kelnerow,
    bo ci i tak pracujac niejako samodzielnie, usamodzielnili sie calkowicie
    i jesli sie zatrudniaja gdzies na eteat, to przy prostych pracach, by
    oplacono im zus, pieniadze natomiast zarabiaja na umowach cywilnych.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 27. Data: 2007-08-01 06:01:14
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Dlatego tak trudno im teraz znalezc dobrych kucharzy/barmanow/kelnerow,

    Skoro trudno znaleźć to trzeba wykorzystać sytuację i nie pracować za marne
    pieniądze. Prosta zasada podaży i popytu. Jeśli nie ma jakiegoś towaru na
    rynku to jest drogi. Po co pracować za mniej jak możemy za więcej.