PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki procent uszczerbku?

  • 1. Data: 2003-05-13 13:14:10
    Temat: jaki procent uszczerbku?
    Od: "michal" <l...@m...gda.pl>

    wypadek przy pracy - czy ktos mial moze zlamana noge (kostka, skomplikowane,
    sruby przez rok, niezdolnosc do pracy - 3 mies.) i orzeczony uszczerbek na
    zdrowiu? jaki to procent - chcialbym wiedziec orientacyjnie!

  • 2. Data: 2003-05-13 14:53:42
    Temat: Re: jaki procent uszczerbku?
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Szczerze mówiąc (pisząc) zależy to od komisji. Owszem pewne kwoty są z góry
    ustalone w zależności od numeru choroby.
    Ja dostałam 10% za stłuczone kolano (6 tyg w gipsie + 3,5 m-ca o kulach)
    oraz wstrząśnienie mózgu z porażeniem nerwu twarzowego.
    Kto inny za złamane biodro i krótszą nogę na cale życie dostał 8%.
    Jeszcze kto inny za złamany obojczyk 12%
    Jak widac bywa różnie
    Powodzenia

  • 3. Data: 2003-05-13 18:07:31
    Temat: Odp: jaki procent uszczerbku?
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik Alicja <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9r100$lrd$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > Kto inny za złamane biodro i krótszą nogę na cale życie dostał 8%.
    > Jeszcze kto inny za złamany obojczyk 12%

    Mja babinka po operacji w kolana, po której zostały jej 2 tytanowe śrubki
    dostała 5%. :(:(:(. Jak trafisz na bydlaków to i po roku odwoływań mozesz
    niewiele wskórać.

    pzdr

    Witek

  • 4. Data: 2003-05-14 18:29:11
    Od: "michal" <l...@m...gda.pl>

    dziękuję wam bardzo za informacje i proszę innych o wypowiedź.

    Użytkownik "Alicja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Qtik" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości