PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana pracy - wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-05-12 22:17:58
    Temat: zmiana pracy - wypowiedzenie
    Od: "marek" <z...@p...pl>

    Witam!

    Otrzymalem bardzo korzystną propozycje pracy, ale warunkiem jej podjęcia
    jest szybka decyzja, w zasadzie z dnia na dzien musze sie stawic na nowym
    stanowisku. Co najlepiej zrobic zrobic, aby ominąć 3 - miesięczne
    wypowiedzenie jakie obowiązuje mnie w dotychczasowej firmie? Nikt nie bedzie
    tyle czasu na mnie czekal, a na wypowiedzienie za porozumieniem stron szef
    sie nie zgadza.
    Czy wypowiedzenie liczy sie od dnia zlozenia, czy tez dopiero od nastepnego
    miesiaca?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-05-12 22:44:59
    Temat: Re: zmiana pracy - wypowiedzenie
    Od: onet <o...@t...pl>

    marek wrote:

> [...]
    > wypowiedzenie jakie obowiązuje mnie w dotychczasowej firmie? Nikt nie
    > bedzie tyle czasu na mnie czekal, a na wypowiedzienie za porozumieniem

    Możesz w takiej sytuacji odwołać sie do wyższej instancji - podanie do
    dyrekcji (prezesa itp) z uzasadnieniem. Nie musi się zgodzić ale może,
    bezpośredni zwierzchnik nie będzie mógł anulować takiej decyzji. Ja w ten
    sposób uzyskałam rozwiązanie umowy o pracę w podanym przeze mnie terminie
    (5 dni)

    > Czy wypowiedzenie liczy sie od dnia zlozenia, czy tez dopiero od
    > nastepnego miesiaca?

    wypowiedzenie należy składać do dnia 10 danego miesiąca. Po tym terminie
    jest liczone od następnego miesiąca

    pozdrawiam olga

  • 3. Data: 2003-05-13 05:49:55
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 13 May 2003 00:44:59 +0200, onet <o...@t...pl>
    zakodował:

    > wypowiedzenie należy składać do dnia 10 danego miesiąca. Po tym terminie
    >jest liczone od następnego miesiąca

    LOL.
    Zawsze od następnego miesiąca

    A co do tematu, to był wałkowany ze 100 razy - wystarczy odwiedzić
    archiwum.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-05-13 05:51:05
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > wypowiedzenie należy składać do dnia 10 danego miesiąca. Po tym terminie
    > jest liczone od następnego miesiąca

    Coś się zmieniło? Cały czas było, że po ostatnim dniu miesiąca leciało
    dopiero od następnego. Np. składasz 1 marca zaczyna liczyć od 1 kwietnia.

  • 5. Data: 2003-05-13 09:10:43
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > sposób uzyskałam rozwiązanie umowy o pracę w podanym przeze mnie terminie

    to dobry pomysl.

    > wypowiedzenie należy składać do dnia 10 danego miesiąca. Po tym terminie
    > jest liczone od następnego miesiąca
    > pozdrawiam olga

    a skad to wzielas to nie wiem. zawsze od nastepnego miesiaca po zlozeniu
    wypowiedzenia.
    w ciagu ostatniego tygodnia bylo kilka odpowiedzi na to pytanie.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy