PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca - było, minęło - może Holandia??

  • 1. Data: 2003-05-13 12:19:35
    Temat: praca - było, minęło - może Holandia??
    Od: "CyberBob" <-...@h...pl>

    Witam Was po raptem 4 latach.

    Miło wrócić na starą dobrą grupę. Zapomniałem już jak było fajnie. Właśnie
    dlatego tydzień temu nabyłem drogą kupna starego kompa za 80 PLZ żeby mieć
    kontakt ze światem.

    Nie myślałem że będę miał problemy z pracą.

    Przez ostatnie 3 lata zminilem 4 firmy, zawsze z własnej inicjatywy i z
    perspektywą lepszych pieniędzy i zadań.

    Wzięli i mnie wylali. Szukam pracy od 3 miesięcy przez GW ale na 30 szt
    wysłanych dokumentów zostałem zaproszony na 1 rozmowe.
    4 lata temu kiedy zaczynałem na rynku pracy oficjalnej moja skuteczność
    sięgała 15%, a w 10% kończyło się propozycją współpracy.

    Dziś cholera nic.

    Chciałbym skontaktować się z osobą która była i pracowała w Holandii w
    rolnictwie.
    Czuję że nie mam czego szukać w kraju, a przy 1300 netto zjadam własny ogon
    i nie moge planować własnej przyszłości /np. kupna mieszkania/.

    Ugotuję obiad i oporządzę w ogródku temu/tej która/y da mi kilka dobrych rad
    :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-13 12:44:19
    Temat: Re: praca - było, minęło - może Holandia??
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    > Ugotuję obiad i oporządzę w ogródku temu/tej która/y da mi kilka dobrych
    rad
    > :)
    >
    > pozdrawiam

    Załamka :(