PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca ALTKOM - Instalator systemów

  • 1. Data: 2006-03-30 07:32:57
    Temat: Praca ALTKOM - Instalator systemów
    Od: "MberO" <j...@g...pl>

    Witam.

    Wysłałem moje zgłoszenie na to stanowisko. Po paru godzinach oddzwoniła do
    mnie Pani i zaprosiła na testy.

    W związku z tym mam pytania do Szanownych Grupowiczów:

    1. Czy ktoś orientuje się może w kwestii przybliżonych zarobków na tym
    stanowisku ?
    2. Czy ktoś z Grupowiczów tam pracuje, proszę o ewentualne opinie na temat
    tego pracodawcy ?
    3. Czy możliwy jest awans, ewentualne szkolenia w ramach akademii ?

    Z góry dziekuję za konstruktywne odpowiedzi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-30 10:17:37
    Temat: Re: Praca ALTKOM - Instalator systemów
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MberO" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Czy możliwy jest awans, ewentualne szkolenia w ramach akademii ?
    >
    > Z góry dziekuję za konstruktywne odpowiedzi.

    Temat Altkomu jest tu walkowany co jakis czas. Przeszukaj archiwum, calkiem
    swieze info znajdziesz.