PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki ZUS?

  • 11. Data: 2005-09-01 19:20:12
    Temat: Re: jaki ZUS?
    Od: t...@p...onet.pl

    > Na temat wysokosci skladek: http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

    Wynika z tego że 254 zł ale przej jaki czas można płacic
    taką niską składke napewno są jakies ograniczenia ?

  • 12. Data: 2005-09-01 20:06:48
    Od: t...@p...onet.pl

    > taką niską składke napewno są jakies ograniczenia ?

    Już było na liscie i znalazlem odpowiedz.

  • 13. Data: 2005-09-01 21:09:35
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On 1 Sep 2005 21:20:12 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

    > Wynika z tego że 254 zł ale przej jaki czas można płacic
    > taką niską składke napewno są jakies ograniczenia ?

    Ja tam widzę co innego -- że _podstawą_ dla noworozpoczynających DG są 254
    zł. Suma ubezpieczeń wynosiłaby wóczas ze 100 zł.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/
    Polish is essentially a light form of Russian that even Germans can master.