PracaGrupypl.praca.dyskusje › fundusz socjalny czy można ominąć

  • 1. Data: 2005-08-31 07:07:13
    Temat: fundusz socjalny czy można ominąć
    Od: "Yeh" <y...@a...net>

    Witam.
    W mojej firmie w regulaminie jest napisane, że zgodnie z paragrem jakimśtam
    można zrezygnować z utrzymywania funduszu socjalnego.

    niestety ten regulamin raz mi tylko dali do przeczytania a potem go sobie
    ski...ierownica schowała
    wiem że mogę żądać w dowolnym momencie nie mniej
    wtedy będzie stawianie spraw na ostrzu noża

    powiedzcie mi proszę czy jest możliwa taka opcja czy poprostu nam oczka
    mydlą
    w końcu regulamin to dokument
    Pozdrawiam
    Y.

  • 2. Data: 2005-08-31 15:37:30
    Temat: Re: fundusz socjalny czy można ominąć
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 31 Aug 2005 09:07:13 +0200, "Yeh"
    <y...@a...net> zakodował:

    >powiedzcie mi proszę czy jest możliwa taka opcja czy poprostu nam oczka
    >mydlą
    >w końcu regulamin to dokument

    Tak. Pracodawca może nie tworzyć ZFŚS gdy ZZ działające u niego wyrażą
    na to zgodę. Gdy nie ma ZZ zgodę taką musi wyrazić reprezentant
    pracowników.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-08-31 21:54:43
    Od: "Yeh" <y...@a...net>

    > Tak. Pracodawca może nie tworzyć ZFŚS gdy ZZ działające u niego wyrażą
    > na to zgodę. Gdy nie ma ZZ zgodę taką musi wyrazić reprezentant
    > pracowników.

    No tak :(

    a jest kilkunastu z 60 pracowników którzy dziobią.... :(
    Dzięki za informacje