PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka umowa?

  • 1. Data: 2005-07-04 07:43:41
    Temat: jaka umowa?
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    mam nastepujace zapytanie:
    Jaki rodzaj umowy powinien podpisac przedsiebiorca z osobami majacymi
    dzialanosc gospodarcza, wspolpracujacymi na zasadzie: "firma-firma"?
    Rodzaj zlecenia: prace spawalnicze.
    Czy to ma byc umowa o dzialo? Moze zwykla umowa na swiadczenie uslug?
    Posiada ktos z grupowiczow wzor takiej umowy i moglby podeslac?
    Czekam n ainformacje, pozdrawiam.
    - Asia

  • 2. Data: 2005-07-04 08:32:29
    Temat: Re: jaka umowa?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki rodzaj umowy powinien podpisac przedsiebiorca z osobami majacymi
    > dzialanosc gospodarcza, wspolpracujacymi na zasadzie: "firma-firma"?
    > Rodzaj zlecenia: prace spawalnicze.
    > Czy to ma byc umowa o dzialo?

    To może być umowa o działo albo umowa o armatę. Jeśli działo jest częścią
    czołgu to powinna być umowa o czołg.

    Pozdrawiam
    Admirał MJK Horatio Nelson

    P.S. England expects, that every man will do his duty.

  • 3. Data: 2005-07-04 09:03:28
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:daarvm$5t0$1@inews.gazeta.pl...
    :
[...]
    Wiadomo, ze jedna literka moze zmienic sens slowa ale po reszcie zdania
    mozna sie domyslec o co chodzi;)
    O armaty i czolgi zapytalabym sie na innej grupie.
    Chodzilo mi o umowe o dzielo.
    Pozdr.
    - Asia

  • 4. Data: 2005-07-06 06:54:35
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    : :
[...]
    I nikt nic wiecej nie ma do powiedzenia na moje zapytanie?
    Szkoda.
    Pozdr.
    - Asia

  • 5. Data: 2005-07-06 07:14:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: antyspam [Wed, 6 Jul 2005 08:54:35 +0200]:

    > I nikt nic wiecej nie ma do powiedzenia na moje zapytanie?

    Przypomnij pytanie, mi juz zdazylo uciec...

    Kira

  • 6. Data: 2005-07-06 08:12:27
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    :
[...]

    Rodzaj prac: prace spawalnicze.
    Czy to ma byc umowa o dzielo? Moze zwykla umowa na swiadczenie uslug?

  • 7. Data: 2005-07-06 08:18:06
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: antyspam [Wed, 6 Jul 2005 10:12:27 +0200]:

    > Jaki rodzaj umowy powinien podpisac przedsiebiorca z osobami
    > majacymi dzialanosc gospodarcza, wspolpracujacymi na zasadzie:
    > "firma-firma"?

    Ja bym obstawiala zwykla umowe miedzy firmami i wzajemne
    fakturowanie sie za uslugi.

    Kira

  • 8. Data: 2005-07-06 11:17:58
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    :
[...]
    Ja tez wlasnie jestem za taka opcja. W takiej umowie mozna wiele spraw
    zawrzec.
    ... ale wiele informacji jest na ten temat, ze to ma byc umowa o dzielo.

    Z drugiej strony jak wyglada sytuacja wypadkow przy pracy? Jesli taka osoba
    cos umyslnie np spowoduje, kto ponosi odpowiedzialnosc, kto robi
    dokumentacje powypadkowa ?

    Pozdr.
    - Asia.

  • 9. Data: 2005-07-06 12:03:06
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    > Z drugiej strony jak wyglada sytuacja wypadkow przy pracy? Jesli taka
    osoba
    > cos umyslnie np spowoduje, kto ponosi odpowiedzialnosc,

    Ten, którego odpowiedzialność wyznacza odpowiedni zapis w umowie o
    współpracy lub zgodnie z k.c.