PracaGrupypl.praca.dyskusje › D Z I E W C Z Y N Y na wyjazd do Mikołajek - na mój koszt, najlepiej z Wawy

  • 1. Data: 2009-06-23 20:42:23
    Temat: D Z I E W C Z Y N Y na wyjazd do Mikołajek - na mój koszt, najlepiej z Wawy
    Od: Miły koleś <s...@g...pl>

    Może nie do końca trafiłem z kategoriami ale gdzieś musiałem to dać :)
    W piątek 26 (lub w czwartek) jadę do mikołajek i szukam kobiety która
    może mi towarzyszyć - place za cały pobyt - do soboty - może niedzieli.
    Wyjazd z warszawy - szukam zainteresowanych dziewczyn, wszystko na mój
    koszt wiec nie martw sie o kasę.

    Ja mam 26 lat - mile widziane foto na maila oraz opis "o sobie"
    Stawiam wszystko - więcej info na mailu.
    Zapraszam kobiety :)

    Pytajcie a odpowiem - postarajcie sie pisać szybko bo już za 2 dni muszę
    mieć wszystko poukładane.

    Jedziemy moim samochodem.
    Będziemy jechać tylko we dwoje, nie jestem zboczeńcem ani seryjnym
    zabójcą więc sie nie martw :)

    Piszcie na s...@g...pl

  • 2. Data: 2009-06-23 23:09:44
    Od: r...@m...com

> [...]
    > mieć wszystko poukładane.
    >
    > Jedziemy moim samochodem.
    > Będziemy jechać tylko we dwoje, nie jestem zboczeńcem ani seryjnym

    poszukaj na google

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=anonse+tir%C3%B3
    wek&lr=

  • 3. Data: 2009-06-24 10:13:03
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 23 Cze, 22:42, Miły koleś <s...@g...pl> wrote:
    > Może nie do końca trafiłem z kategoriami ale gdzieś musiałem to dać  :)

    Mogles wsadzic sobie w buty.

  • 4. Data: 2009-06-24 11:11:08
    Od: venioo <v...@p...fm>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Mogles wsadzic sobie w buty.

    Jak dziewczyny nie znajdzie to bedzie musial :D

    --
    venioo

  • 5. Data: 2009-06-24 21:30:51
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jak dziewczyny nie znajdzie to bedzie musial :D
    > venioo

    I pojedzie do Mikołajek na ... ręcznym
    JBB

  • 6. Data: 2009-06-24 22:23:29
    Od: r...@m...com

    > Jak dziewczyny nie znajdzie to bedzie musial :D

    Jak dopłaci to znajdzie, tylko czemu spamuje grupę, zamiast popytać się po
    burdelach?

  • 7. Data: 2009-06-25 11:24:11
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Jak dopłaci to znajdzie, tylko czemu spamuje grupę, zamiast popytać się po
    > burdelach?

    A dlaczego akurat w burdelach? Daj kiedyś dla eksperymentu ogłoszenie, że
    szukasz współlokatorki do kawalerki. Nic więcej nie pisz. Masakra ile tego
    kurestwa jest. I to żeby jakieś patologie były, to były zwykłe zadbane
    studentki szukające darmowego noclegu w zamian za "towarzystwo".

    Pozdrawiam.

    M.

  • 8. Data: 2009-06-25 12:35:09
    Od: r...@m...com

> [...]
    > kurestwa jest. I to żeby jakieś patologie były, to były zwykłe zadbane
    > studentki szukające darmowego noclegu w zamian za "towarzystwo".

    Owszem są takie ogłoezenia "szukam współlokatorki do kawalerki" - ale są to
    ogłoszenia kobiet.

  • 9. Data: 2009-06-25 15:53:38
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > Owszem są takie ogłoezenia "szukam współlokatorki do kawalerki" - ale są
    > ogłoszenia kobiet.

    a ja piszę o ogłoszających się mężczyznach i odpowiadającymi na ogłoszenia
    kobietach/dziewczynach.

    M.

  • 10. Data: 2009-06-25 18:57:49
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > a ja piszę o ogłoszających się mężczyznach i odpowiadającymi na ogłoszenia
    > kobietach/dziewczynach.

    Nie sądzę, by na ogłoszenie typu "mężczyzna szuka współlokatorki do kawalerki"
    były jakieś chętne studentki...