PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak w ogłoszeniach ofert pracy do sektora budżetowego.

  • 1. Data: 2009-06-24 19:40:46
    Temat: Brak w ogłoszeniach ofert pracy do sektora budżetowego.
    Od: r...@m...com

    Witam,
    Czemu w gazetach, internecie, na stronie Urzędu pracy widnieją tylko oferty o
    pracę prywatnych firm, a nie ma ofert przyjęć do pracy do "budżetówki" np na
    poczte, do urzędów, do szkół, sądów, kolei, szpitali, tpsa, itd?

  • 2. Data: 2009-06-24 19:54:21
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał

> [...]
    > na
    > poczte, do urzędów, do szkół, sądów, kolei, szpitali, tpsa, itd?

    Jest cała masa na stronach dodatku do GW - PRACA.
    Poza tym szukanie pracy nie polega tylko na śledzeniu ogłoszeń. Interesuje
    Cię konkretne miejsce? To po prostu złóż tam swoje "papiery" do działu kadr
    czy innego HR.
    Pamiętaj, że wielu firmom nie opłaca się czasem ogłaszać ofert pracy, bo
    cefałki same do nich napływają.

  • 3. Data: 2009-06-25 07:07:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 24 Jun 2009 21:40:46 +0200, r...@m...com wrote:

> [...]
    >pracę prywatnych firm, a nie ma ofert przyjęć do pracy do "budżetówki" np na
    >poczte, do urzędów, do szkół, sądów, kolei, szpitali, tpsa, itd?
    Szeroko rozumiesz pojecie budzetowki, nawet tpse tam umiesciles?
    Czy szukales juz ofert w serwisie sluzby cywilnej kancelarii prezesa
    rady ministrow?

    WAM
    --
    wczasy z dziecmi nad morzem
    www.nadmorze.pl/wczasy-z-dziecmi-nad-morzem

  • 4. Data: 2009-06-25 11:55:23
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał:
    > Bo budżetówka wydaje własny biuletyn - dostępny też w internecie...
    > http://www.bip.gov.pl/

    i gdzie tam są niby te oferty?:O)

  • 5. Data: 2009-06-26 11:44:04
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał:
    > Tam są linki do odpowiednich lokalnych wydań.

    i znalazłeś jakieś oferty z tych linkuf?:O)

    > Nie wiem, gdzie pytający szuka pracy.

    pewnie jak każdy bezrobotny tam gdzie kogoś szukają, czyli pewnie
    jakiekolwiek stanowisko robola, bo prezesi ją już pewnie poobsadzani?:O)