PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zostać klaskaczem na widowni lub statystą?

  • 1. Data: 2005-01-13 07:42:23
    Temat: jak zostać klaskaczem na widowni lub statystą?
    Od: "annaw" <a...@p...onet.pl>

    Chciałabym trochę zarobić. Myślałam o pracy na widowni, lub udział w
    filmie jako statysta. Nie wiem, gdzie taką pracę znaleźć. Może ktoś
    mi podpowie. Mieszkam pod Warszawą.

    Pozdrawiam
    Anna

  • 2. Data: 2005-01-13 13:21:41
    Temat: Re: jak zostać klaskaczem na widowni lub statystą?
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    On 13 Jan 2005 08:42:23 +0100, annaw <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > udział w
    > filmie jako statysta. Nie wiem, gdzie taką pracę znaleźć. Może
    kto sie tym konkretnie zajmuje w W-wie nie wiem, lae napewno jakas firma
    reklamow - castingowa. Przez nich mozesz taka prace znalezc. Tlko jest to
    zarobek od czasu do czasu. Najczesciej patrza aby geba nie byla oklepana
    ;-))
    pozdrowko

    --
    Bonza pager 0642299084