PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaległa wyołata

  • 1. Data: 2005-01-12 16:21:49
    Temat: Zaległa wyołata
    Od: "cz3s" <c...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Pewnie juz ten temat był poruszany ale nie moge go zlokalizowac wiec pytam :)
    Z dniem ostatniego grudnia na mocy wygasniecia umowy zakonczyłem pracę w
    firmie X . Otrzymałem świadectwo pracy ok ale minal juz 10 stycznia a nie
    dostalem wyplaty za grudzien i zaleglego ekwiwalentu za urlop. Termin zaplaty
    upłynął 10 stycznia wiec wnosze ze moj były pracodawca nie za bardzo chce mi
    wypłacic wynagrodzenie. I sie zastanawiam co zrobic. Wysłałem mu juz nawet
    ponaglenie o zapłate ale nic. Poradzcie .

  • 2. Data: 2005-01-12 21:28:34
    Temat: Re: Zaległa wyołata
    Od: "Ajron" <a...@p...fm>

    Użytkownik "cz3s" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie juz ten temat był poruszany ale nie moge go zlokalizowac wiec pytam
    > :)

    Widocznie slabo szukales :>

> [...]
    > mi
    > wypłacic wynagrodzenie. I sie zastanawiam co zrobic. Wysłałem mu juz nawet

    Na poczatek zadzwon, lub sie przespaceruj do PiP'u
    Adresy i telefony znajdziesz tu:
    http://www.pip.gov.pl/html/pl/html/06000000.htm
    Tam udzielaja porad prawnych z zakresu prawa pracy (bezplatnie).
    Mozesz tez poszukac dokladniej w archiwum tej grupy lub pl.soc.prawo to
    dowiesz sie wiecej szczegolow :)
    Na googlu tez jest masa porad co do takich "sztandarowych" przypadkow :)

    Ajron.