PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zostać fryzjerem?

  • 1. Data: 2003-10-03 17:49:59
    Temat: jak zostać fryzjerem?
    Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl>

    Może trochę NTG ale chciałabym poradzić się w związku z moimi przemyśleniami
    na temat zawodowej przyszłości ;-) Jestem sobie młodą osobą z dyplomem
    technika handlowca w kieszeni i szukam aktualnie pracy, jednak... jest
    pewien problem, a mianowicie taki, że ja nie za bardzo chcę pracować w
    handlu. Chciałabym zostać fryzjerem. Naprawdę. Nie raz ścinałam komuś włosy,
    bardzo mnie to bawi, satysfakcjonuje i chciałabym trochę poeksperymentować z
    nożyczkami w ręku ;-) Tylko jak zdobyć pracę fryzjera nie mając
    odpowiedniego wykształcenia?
    Zastanawiam się, czy jest możliwe dogadanie się z jakimś zakładem
    fryzjerskim, że opłacę sobie jakiś zaoczny podstawowy kurs fryzjerstwa, a
    oni przyjmą mnie na przykład kilka razy w tygodniu na nauki i zdobywanie
    doświadczenia w zawodzie. Nawet za darmo, chodzi o to, żeby wejść w zawód,
    żeby robić coś od samego początku choćby jako zakładowy praktykant.
    No nie wiem... oszalałam chyba, że pytam o to na takiej grupie, ale może
    siedzi tu jakiś fryzjer, albo ktoś, kto może mi pomóc wyjaśnić, co powinnam
    zrobić, by zrealizować swoje plany zawodowe? Jakiś kurs? Jaki? Gdzie? Za
    ile? I gdzie szukać pracy, albo praktyki? Jest to w ogóle możliwe w mojej
    sytuacji?
    Będę wdzięczna, jeśli odpowiedzą tylko poważne osoby i nikt nie będzie sobie
    jaj robił :-)

    D. (Poznań)

  • 2. Data: 2003-10-03 19:50:13
    Temat: Re: jak zostać fryzjerem?
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

    > Będę wdzięczna, jeśli odpowiedzą tylko poważne osoby i nikt nie będzie
    sobie
    > jaj robił :-)
    > D. (Poznań)

    Kup jutro Głos Wielkopolski, zawsze jest pełno ofert dla fryzjerów,
    zadzwoń i popytaj co i jak.
    Jak dobrze strzyżesz to może się zgłoszę do Ciebie na strzyżenie? ;)
    zawsze zaoszczędze trochę grosza w bezrobotnym portfelu a Ty dodasz mnie
    sobie do portfolio :) :)

  • 3. Data: 2003-10-06 11:58:52
    Od: "Ania" <s...@g...pl>

    Droga Dorotko wystarczy poszukac w okolicy firmy ktora prowadzi kursy
    fryzjerskie, po ukonczeniu takiego kursu bedzie ci latwiej zdobyc prace.