PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zostać fryzjerem? › jak zostać fryzjerem?
    From: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.praca.dyskusje,pl.rec.uroda
    Subject: jak zostać fryzjerem?
    Date: Fri, 3 Oct 2003 19:49:59 +0200

    Może trochę NTG ale chciałabym poradzić się w związku z moimi przemyśleniami
    na temat zawodowej przyszłości ;-) Jestem sobie młodą osobą z dyplomem
    technika handlowca w kieszeni i szukam aktualnie pracy, jednak... jest
    pewien problem, a mianowicie taki, że ja nie za bardzo chcę pracować w
    handlu. Chciałabym zostać fryzjerem. Naprawdę. Nie raz ścinałam komuś włosy,
    bardzo mnie to bawi, satysfakcjonuje i chciałabym trochę poeksperymentować z
    nożyczkami w ręku ;-) Tylko jak zdobyć pracę fryzjera nie mając
    odpowiedniego wykształcenia?
    Zastanawiam się, czy jest możliwe dogadanie się z jakimś zakładem
    fryzjerskim, że opłacę sobie jakiś zaoczny podstawowy kurs fryzjerstwa, a
    oni przyjmą mnie na przykład kilka razy w tygodniu na nauki i zdobywanie
    doświadczenia w zawodzie. Nawet za darmo, chodzi o to, żeby wejść w zawód,
    żeby robić coś od samego początku choćby jako zakładowy praktykant.
    No nie wiem... oszalałam chyba, że pytam o to na takiej grupie, ale może
    siedzi tu jakiś fryzjer, albo ktoś, kto może mi pomóc wyjaśnić, co powinnam
    zrobić, by zrealizować swoje plany zawodowe? Jakiś kurs? Jaki? Gdzie? Za
    ile? I gdzie szukać pracy, albo praktyki? Jest to w ogóle możliwe w mojej
    sytuacji?
    Będę wdzięczna, jeśli odpowiedzą tylko poważne osoby i nikt nie będzie sobie
    jaj robił :-)

    D. (Poznań)