PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja w UP a studia zaoczne

  • 1. Data: 2003-10-03 14:00:58
    Temat: Rejestracja w UP a studia zaoczne
    Od: "Pan Adam" <a...@k...pl>

    Witam,
    i mam do szanownych grupowiczów pytanie.
    Ukończyłem studia dzienne magisterskie, a od teraz bedę
    studiował zaocznie jeszcze 3,5 roku. W związku z tym
    mam szereg wątpliwości, które mam nadzieje ktoś rozwieje.
    Jak to jest:
    - czy jako student jestem ubezpieczony zdrowotnie, czyli
    czy jak dotąd mam prawo do bezpł. leczenia, czy też muszę
    się rejestrować w UP żeby mieć to prawo?
    - czy ewentualny pracodawca ma jakieś korzyści z zatrudnienia
    mnie jako studenta, czy będzie płacił ZUSy i inne normalnie
    - czy musze/mogę/warto rejestrować się w UP?
    - czy wiek ma znaczenie - nie mam jeszcze 26 lat. I czy coś
    się zmieni jak je ukończę.

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi

    Adam Zajączkowski