PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zaleźć urzędasom za skórę?

  • 11. Data: 2006-05-08 14:38:29
    Temat: Re: jak zaleźć urzędasom za skórę?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 7 May 2006 22:17:18 +0200, Greg napisał(a):

    > [...]
    >
    > Jedno wyklucza drugie moim zdaniem. Raz piszesz, że korzystasz ze swoich
    > praw konstytucyjnych, a za chwilę wyskakujesz z niewolnictwem. Zdecyduj się.

    Sprzecznosc to dla mnie jest w samej konstytucji, ale nie jestem prawnikiem
    wiec pewnie moj maly umysl jej nie moze ogarnac.
    Aczkolwiek pisze tam cos o prawu do wolnosci, a z drugiej strony zostalem
    wlasnie zmuszony do sluzby. Stad moje sformuowanie.

    > Kto tak zdecydował? Twoi przełożeni, czy może wynika to z ogólnych
    > przepisów?

    O wszystkim zdecydowaly przepisy. Uwazam, ze nie sa dobre stad moja zlosc.

    > Dlaczego nie skupisz się na sposobach jak poprawić sytuację w urzędach tylko
    > jak innym dopiec? Skoro masz możliwość działania to niech Twoje działania
    > będą konstruktywne, a nie destruktywne. Przypominam - znalazłeś się tam
    > ponieważ podobno nie potrafisz działać destruktywnie.

    Jestem w dziale, w ktorym nie mam bezposredniej relacji z "klientami". W
    ogole poki co robie zupelnie cos innego niz mam napisane w umowie, bo
    sortuje archwia.
    Urzedniczej masy tutaj nie przebije za nic, zasady sa dosc sztywne, ogolna
    apatia rozsiana jest wszedzie a mnie traktuja jak dzieciaka do roboty, za
    ktora nikt nie chce sie wziac.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2006-05-08 14:40:25
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 7 May 2006 21:55:12 +0200, sarra napisał(a):

    > Zacznij wszysto robic bardzo sprawnie i szybko i daj sie zauwazyc
    > kierownctwu.
    > Kierownicto podniesie normy - "Kowalski potrafi to wy tez"
    > I wszystkich tam szlag trafi a zyskaja petenci.

    O! to ciekawy pomysl :D
    Przyznam, ze na takie cos sam bym nie wpadl... jak tylko mnie przeszkola do
    moich doceolowych zadan, to przy odrobinie silnej woli moze uda mi sie to
    zrealizowac :))

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2006-05-09 14:28:18
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 07 May 2006 11:26:00 +0200, Sender Bell napisał(a):

    > A tak na marginesie to pomyśl lepiej, jakie korzyści możesz osiągnąć z
    > pracy w US przez 1,5 roku.

    Hmm? Na razie mam pociete palce od papieru i testuje rozne kremy do rak :]
    Nawiazuje tez pierwsze imienne znajomosci ze szczeblem kierowniczym, ale z
    relacji wspolpracownikow wynika, ze dobra prace ma tam tylko pewna
    niewielka stala grupa, a reszta posuwa na zlecenie za pare zl, wiec legendy
    o tym jak to cieplo w USach bynajmniej w moim sie nie sprawdzaja.

    No chyba ze chodzi o jakies inne korzysci niz podjecie tam pracy potem?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net