PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukac?

  • 1. Data: 2002-11-14 13:22:14
    Temat: jak szukac?
    Od: "poczta" <t...@h...com>

    Witam,

    Moze Wy jako osoby juz dobrze zorientowane na rynku pracy pomoga mi (a
    pewnie jeszcze kilku innym osobom) ktory dopiero zaczyna dzialac na tej
    plaszczyznie.
    Moj problem, a raczej pytanie dotyczy ubiegania sie o prace. Gdy jakas firma
    poszukuje pracownika i oglasza sie np. w prasie podaje jakie dokumenty i
    gdzie nalezy skladac. Czy warto jednak czasem nie patrzec na ogloszenia i
    probowac swoich sil u pracodawcow ktorzy, przynajmniej oficjalnie,
    pracownika nie poszukuja? Czy warto wybrac sie do takiej formy, ktora bylaby
    w kregu naszych zainteresowan i zaproponowac swoja osobe? Jesli tak to jak
    do tego podejsc? Jakie dokumenty przedstawiac .. cv, motywacyjny, cos
    jeszcze? Ale tez komu te dokumenty przedstawic? Wejsc do takiego miejsca
    pracy i poprosic o wizyte u szefa, czy zostawic np. u sekretarki, a jesli
    takiej nie ma to zwlyklemu pracownikowi? Ogolnie chodzi mi jak do tej
    kwestii podejsc aby bylo najlepiej. Nie mowie tutaj koniecznie o duzych
    firmach, ale o takich mniejszych gdzie zapewne nabor odbywa sie na innych
    zasadach.
    Wszelkie uwagi, propozycje mile widziane :)

    Pozdrawiam,
    Kylo