PracaGrupypl.praca.dyskusje › rynek na biura konstrukcyjne w Polsce

  • 1. Data: 2002-11-14 10:28:02
    Temat: rynek na biura konstrukcyjne w Polsce
    Od: "MP" <m...@a...com.pl>

    Czesc,
    Mam pytanie glownie do inzynierow mechanikow.
    Mam kuzyna w Niemchech ktory pracuje tam w biurze konstrukcyjny i interesuje
    sie mozliwoscia zalozenia takiego biura w Polsce. Chodzi o biuro zwiazane z
    budowa maszym i urzadzen technicznych. Czy ktos sie orientuje czy jest w
    Polsce zapotrzebowanie na tego typu uslugi? Podejrzewam ze male, ale
    chcialbym opinii kogos bardziej kompetentnego.
    Dziekuje,
    Miroslaw