PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odszkodowamnie Czy wystarczjaący dowod ??

  • 1. Data: 2002-11-14 10:55:47
    Temat: Odszkodowamnie Czy wystarczjaący dowod ??
    Od: "Maniek" <m...@w...pl>

    Rozwiązałem prace z pracodawcą za porozumieniem stron. Ale nie wydał mi
    świadectwa pracy (złośliwie) przez co nie zostałem zatrudniony u nowego
    pracodawcy.

    Za 2 tygodnie mam rozprawę w sądzie.

    Jedynym dowodem poniesionej szkody jaki mam jest list intencyjny popisany z
    niedoszlym nowym pracodawca w ktorym podana jest wysokość wynagrodzenia
    ktore mialeem odszymać, oraz klauzula ze warunkiem przyjecia mnie do prayc
    jest dostarczenie m.in. świadectwa pracy. Którego nie otrzymałem od starego
    pracowadcy.

    Pytanie. Do sądu wysłalem jako dowód list intencyjny. Ale czy nie lepiej
    bedzie powołać na świadka dyrektora firmy , który dokonywał rekrutacji i
    zdobyć dodtakowy dowód. Minusem takiego rozwiązanie bedzie to że bede
    spalony w tej firmie.

    Maniek

  • 2. Data: 2002-11-14 12:53:23
    Temat: Re: Odszkodowamnie Czy wystarczjaący dowod ??
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Rozwiązałem prace z pracodawcą za porozumieniem stron. Ale nie wydał mi
    > świadectwa pracy (złośliwie) przez co nie zostałem zatrudniony u nowego
    > pracodawcy.

    Wydanie świadectwa pracy jest obowiązkiem pracodawcy, nawet gdybyś mu
    naubliżał i zgwałcił córkę.

> [...]
    > jest dostarczenie m.in. świadectwa pracy. Którego nie otrzymałem od starego

    Poniosłeś szkodę, nieuzyskując dochodów z tytułu umowy, której nie
    zawarłeś (szkoda wymierna) i mniej wymierną z innych tytułów, np.
    związanych z niepłaceniem rachunków, brakiem pracy jako takiej, etc.więc
    jest oczywiste, że masz prawo żądać naprawienia szkody.
    List intencyjny, jeżeli widnieje na nim podpis stanowi dowód, mam
    nadzieję, że sąd będzie tego samego zdania - znając jednak wyobrażenie
    sądów o tym, co to jest strata, może okazać się, że należy ci się
    równowartość biletu tramwajowego za dojazd na rozmowę kwalifikacyjną i
    znaczek na list z CV. Powalczyć warto.

    pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-11-14 14:35:36
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    Nie potrzebujesz zadnych dowodów. Pracodawca nie wypelnil podstawowego
    obowiazku. Jak wciagniesz w sprawe nowego potencjalnego pracodawce moze sie
    ciebie wystraszyc:)

    Kolezanka miala podobna sprawe i zadnych dowodow nie przedstawiala i
    wygrala. Faktem jest, ze zadala tylko 700 zl odszkodowania.

    pozdrawiam
    quba
    www.vidi.biz.pl

  • 6. Data: 2002-11-14 17:39:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Maniek <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > bedzie powołać na świadka dyrektora firmy , który dokonywał rekrutacji i
    > zdobyć dodtakowy dowód. Minusem takiego rozwiązanie bedzie to że bede

    Dlaczego spalony?

    --