PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domu

  • 1. Data: 2002-11-14 09:16:09
    Temat: praca w domu
    Od: "Remaj" <r...@l...pl>

    czy ktos cos takiego wykonuje prosze o
    opine_______________________________________________
    ___________________
    jacek ICQ#: 174466185 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 2. Data: 2002-11-14 11:07:31
    Temat: Re: praca w domu
    Od: Fudark <f...@g...pl>

    On Thu, 14 Nov 2002 10:16:09 +0100, "Remaj" <r...@l...pl> wrote:

    >czy ktos cos takiego wykonuje prosze o
    >opine______________________________________________
    ____________________

    ja pracuje w domu
    jest mozna by powiedziec zwykla telepraca (konkretnie tlumaczenia),
    przy pomocy komputera i internetu
    moja maciezysta firma (jelsi mozna to tak nazwac) zbiera zlecenia a
    jej pracownicy (w tym ja) wykonuja je albo w domu albo w firmie, w
    zaleznosci od preferencji i mozliwosci
    generalnie bardzo sobie chwale bo w domciu jednak sie fajniej pracuje
    niz w firmie :)

    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-11-15 18:27:58
    Od: "Winnetou" <n...@c...pl>

    Ja też pracuję w domu pisząc teksty dla jednego z wydawnictw komputerowych.
    Co więcej, po trzech latach takiej pracy nie wyobrażam sobie już tradycyjnej
    formy zatrudnienia - wychodzenia z domu do pracy o 6 rano i wracania przy
    świetle księżyca. Szkoda tylko, że nasze państwo wciąż nie uznaje telepracy
    jako prawnej formy zatrudnienia.

    Winnetou

    ___________________

  • 4. Data: 2002-11-16 22:00:48
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Remaj" <r...@l...pl> napisał

    > czy ktos cos takiego wykonuje prosze o
    > opine_______________________________________________
    ___________________

    Ja pracuje w domu piszac teksty dla magazynow/serwisow itp
    i robiac sklady
    tekstowe. Wielkich pieniedzy nie ma - pozwalaja
    przezyc, ale raczej nic poza tym.

    Minus takiej pracy, to to ze siedzisz zamkniety
    w czterech scianach.

    Polska nie dorosla jeszcze do telepracy. Moze
    za 10 lat. Poki co to sa raczej wyjatki.

    Neko GW

  • 5. Data: 2002-11-16 22:37:28
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > czy ktos cos takiego wykonuje prosze o
    > opine_______________________________________________

    Miałem i taką przygodę. Do wykonywania pracy potrzebny był ponoć tylko
    komputer, a dokładniej - jak się później okazało program, który
    kosztuje, bo ten co nie kosztuje, nie robi tego, czego pracodawca
    wymaga. Oczywiście nikt mnie o tym nie poinformował. W firmie
    tradycyjnej byłoby to sprawstwo kierownicze. Poza tym OK. Spodziewane
    wynagrodzenie: 500 - 1000 zł, praca kilka godzin dziennie, o ustalonych
    porach; czy płacą, nie wiem, bo sobie odpuściłem. No i ZUSu chyba nie
    lubili, bo chcieli, żebym był studentem, zgodzili się na fakturę.

    Pzdr: Dogbert