PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozwiązać umowę o pracę.. › jak rozwiązać umowę o pracę..
    From: <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak rozwiązać umowę o pracę..
    Date: Sun, 3 Aug 2003 13:54:10 +0200

    Trochę szukałem na grupie na ten temat, ale nie znalazłem nic co by mnie
    usatysfakcjonowało.

    Chodzi, o to że w chwili obecnej pracuję w jednej firmie, a z drugiej,
    dostałem ofertę korzystniejszą. jak mam rozwiązać umowę??? Wypowiedzenie z
    mojej strony, czy rozwiązanie za porozumieniem stron??? To drugie byłoby
    chyba korzystniejsze. Tylko jak mam się do tego zabrać?????

    Wystosować jakieś specjalne pismo? Ktoś wie co zrobić???