PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak rozroznic nadgodziny?

  • 1. Data: 2004-04-05 08:07:37
    Temat: jak rozroznic nadgodziny?
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    ...chodzi mi o nadgodziny w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym. Skad mam
    wiedzieć, które są płatne 50%, a które 100% (nie chodzi mi o definicje z
    kodeksu, bo te znam), jeśli rozliczam czas pracy na koniec trzeciego
    miesiąca? Mowie o sytuacji, gdy z przeliecznia, wyjdzie np. ze
    sredniotygodniowy czas pracy "wyszedl" nie 40 a np. 45 godzin. Proszę o
    jakieś podpowiedzi z przykładem, bo naprawdę jestem "zielona" w tym
    temacie...

    QUit

  • 2. Data: 2004-04-05 13:12:55
    Temat: Re: jak rozroznic nadgodziny?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > sredniotygodniowy czas pracy "wyszedl" nie 40 a np. 45 godzin. Proszę o
    > jakieś podpowiedzi z przykładem, bo naprawdę jestem "zielona" w tym

    Patrz roczna karta czasu pracy pracownika. Pozdrawiam.