PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: czy trzeba dolaczac bilety do delegacji ?

  • 1. Data: 2004-04-05 06:02:31
    Temat: Re: czy trzeba dolaczac bilety do delegacji ?
    Od: "Tapatik" <t...@h...pl>

    Użytkownik "DarekR" <d...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:669b936b.0403240400.733309be@posting.google.com
    > Witam serdecznie.
    > Powiedzcie, czy pracodawca moze zazadac dolaczenia biletow
    > kolejowych/PKS do delegacji?
    > Wypisujac druk delegacji ujmowalem koszt biletu drugiej klasy pociagu
    > pospiesznego i dotad, bez zalaczania samego biletu, delegacje byly
    > rozliczane. Od tego roku pracodawca zada biletu bez wzgledu na klase i
    > rodzaj pociagu. W przypadku jego braku wyplaca tylko diete i dodatek
    > komunikacyjny. Nie pomaga oswiadczenie, ze np. zgubilem te bilety.
    > Musza byc i koniec !!!
    > Faktycznie bylo to tak, ze z lenistwa jezdzilem w te delagacje
> [...]

    U mnie trzeba zalaczac bilety, ale jesli sie nie ma to Glowna Ksiegowa moze
    (ale teoretycznie nie musi) podpisac zgode na wyplacenie pieniazkow bez
    biletow. Natomiast nie sa brane pod uwage bilety komunikacji miejskiej.
    Tutaj zawsze wyplacany jest ryczalt bez wzgledu na koszty i na jakich
    biletach sie jezdzilo. Nie pomaga nawet przedstawienie biletow tygodniowych.