PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Anglii po 1 maja. Jak??(dlugie)

  • 1. Data: 2004-04-04 22:59:23
    Temat: Praca w Anglii po 1 maja. Jak??(dlugie)
    Od: <jurek_be@(wytnij)poczta.fm>

    Mam kolege anglika,on ma tam kontakty na roboty budowlane,
    na ktorych sie nie zna, ja mam w PL firme budowlana
    i teraz mam pytanie jak to zrobic by zarobic ale legalnie :
    1- on ma zalozyc firme?to jak nas zatrudni ?
    2-jak wejsc tam jako firma z pl?co z pracownikami z polski?
    3-czy moze jego firma da mojej firmie zlecenie? ale wtedy podwojne podatki
    4-jesli juz cos wyjdzie to jak przewiezc elektronarzedzia?
    czy moze jeszcze inaczej? Gdzie pytac o to?
    pozdrowienia Jurek

  • 2. Data: 2004-04-05 11:27:32
    Temat: Re: Praca w Anglii po 1 maja. Jak??(dlugie)
    Od: "ChrissP." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <jurek_be@(wytnij)poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > 4-jesli juz cos wyjdzie to jak przewiezc elektronarzedzia?
    > czy moze jeszcze inaczej? Gdzie pytac o to?

    Wydajer mi się, że wystarczy jak założy kolega firmę - od 1 V możemy
    przecież pracować w Anglii bez problemu.
    ChrissP.

    Ps. Jak coś z tego wyjdzie to daj znać, bardzo chętnie wyjade ;-)

  • 3. Data: 2004-04-09 18:45:38
    Od: sirland <s...@g...pl>

    Gdzie pytac o to?
    > pozdrowienia Jurek

    W sumie na prawie znam się najmniej ale:

    Dokładnych obostrzeń dot. akurat Anglii nie znam, zwykle samą firmę
    założyć będzie można w krajach UE bez problemu(;-)), różnie za to może
    być z pozwoleniem na zatrudnianie Polaków.
    Myślę, że pytanko dobrze byłoby skierować do ambasady www.britishembassy.pl
    Odpowiedzą albo skierują w odpowiednie miejsce.

    Pozdrawiam,
    Czarek