PracaGrupypl.praca.dyskusjejak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom › jak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom
    From: "max20001" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom
    Date: Sat, 20 Dec 2003 11:39:31 +0100

    witam,

    sytuacja wyglada tak - dostalem od dyrekcji propozycje nie do odrzucenia -
    idziesz na studium podyplomowe
    takie to a takie...... bo przyda ci sie, osluchasz sie z terminologia etc.-
    wszytko wyglada na to ze ktos chce mnie
    uszczesliwic na sile.....

    wszytstko bylo by ok gdyby nie fak ze

    1. studia kosztuja 4000 ja musze pokryc 1/2 kosztow a nie zarabiam nawet
    sredniej krajowej i nie stac mnie na to zrezygnowalem juz z jezyka bo nie
    mialem kasy...... dziura budzetowa ;-(

    2. tematyka co prawda laczy sie z dziecina w ktorej pracuje ale nijak ma sie
    do mojego zakresu obowiazkow, i nie bedzie miala (dzial marketingu) zreszta
    nie bede specjalista w tej dziedzinie bo mnie to nie interesuje, branza jest
    zamknieta, jest zbyt duzo specjalistow na rynku, potrzebna sa uprawnienia, a
    studium nic nie daje w sensie zawodowym - trzeba miec kierunkowe studia i
    praktyke i egzaminy panstwowe

    3. kolejny papier jest mi nie potrzebny - mam 25 lat - studia mag. i studia
    podyplomowe kierunkowe i w sensie zawodowym nic mi to nie dalo tzn nie
    pomoglo mi to znalesc pracy ani nie zarabiam z tego tytulu wiecej a
    doswiadczenie mam - masa projektow na studiach i praca zawodowa w
    trakcie......

    4. moj dzial od 3 lat nie dostal zadnej premi, podwyzki czy nagrody, mimo iz
    pracujemy rownie ciezko i wydajnie jak inne dzialy ktore dostaja nie mala
    kase przy byle okazji - coz taka jest polityka dyrekcji - nikt nas nie
    docenia i uwaza sie ze robimy niepotrzebna robote, dodam ze jest to
    budzetowka - sztywna siatka plac, awans mnie nie czeka, podwyzka tez nie co
    najwyzej wiecej obowiazkow ktore i tak rosna w tempie geometrycznym......

    5. studium prowadzi kobieta z mojej firmy, czesc wykladow prowadza
    pracownicy a cala akcja wyglada na lapanke bo nie maja kompletu osob na
    liscie zeby ja zamknac - studium nie cieszy sie zbytnia renoma i jest to
    raczej waska specjalizacja - tej wiedzy nie wykorzystam nigdzie
    indziej......

    czas na odpowiedz mam do poniedzialku - z ww wzgledow bedzie to odp NIE
    ale jak to dobrze umotywowac zeby nie podpasc dyrekcji ??
    mam pare pomyslow ale chetnie poznalbym wasze

    pozdrawiam,
    marcin