PracaGrupypl.praca.dyskusjejak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom › Re: jak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom
  • Data: 2003-12-23 05:45:34
    Temat: Re: jak powiedziec NIE i sie nie narazic szefom
    Od: "Brodek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lewandowski <alewando_tego_nie@oddpost_tego_tez_nie.com> napisał(a):
    > Hm... Ciekawe ze udzielasz porad ludziom zatrudnionym w Polsce sama
    > siedzac w Kaliforni. To cos takiego jak udzielac rad bokserom na
    > ringu samemu siedzac na widowni i zajadajac karmelki.

    Zazdrościsz jej?..
    Jeśli ja bym udzielał rady to też zajadając karmelki, bo jestem pracodawcą a
    nie pracownikiem. Ty też nie znasz ani szefa ani warunków pracy autora wątku.
    Odpowiadając mu też "zajadasz karmelki". Ale Ty - w przeciwieństwie do Niny -
    nie podałeś żadnej opinii, o którą max prosił.. Wolisz już tylko zajadać
    karmelki..

    A przy okazji:
    Moim zdaniem rada Niny jest jak najbardziej rozsądna - pogadać a jak druga
    strona będzie się upierać to o ile to tylko możliwe po prostu zmienić robotę.

    Pzdr
    Brodek