PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?

  • 121. Data: 2006-10-07 17:25:17
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eg8mrb$s9f$1@nemesis.news.tpi.pl Stanislaw Chmielarz
    <s...@u...com.PL> pisze:

    > Troche wspolczuje ludziom na etatach ale pewnie nie maja wyjscia.
    Z tym różnie może bywać. Pracuję m.in. na etacie mając na tym polu bardzo
    mocną i stabilną pozycję wobec pracodawcy.

    > Na moje miejsce przyszedl czlowiek obarczony zona na
    > macierzynskim z malym dzieckiem i kredytem na mieszkanie. Czy
    > taki bedzie sie stawial?
    Nie ujmujmy tego w taki sposób. Dochodzenie swoich praw nie jest "stawianiem
    się".
    Natomiast poważny, dojrzały mężczyzna nie zakłada rodziny nie mając
    materialnych podstaw jej utrzymania. Tak może postąpić tylko głupawy
    szczeniak (wiek nie jest tu decydujący, bywają szczeniaki zaawansowane
    wiekowo).

    Jotte

  • 122. Data: 2006-10-07 18:40:17
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jotte [Sat, 7 Oct 2006 18:40:55 +0200]:

    > On tak. Ale czemu nikt inny z tej grupy?

    Pozostali wypowiadający się w tym wątku wyglądają na normalnych,
    zakładam więc że tak podstawowych rzeczy nie trzeba im tłumaczyć.
    W końcu, to jest zadanie rodziców i to w dzieciństwie jeszcze...

    KiraŽ

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 123. Data: 2006-10-07 18:41:12
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do pocz dHkgdyBwcmFjeT8
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomek P. [Sat, 07 Oct 2006 18:22:18 +0200]:

    > buhahahahahaha. Jeden dzień. Pierwszy. I od razu wnioski typu "nikt".
    > Osmieszasz się.

    Być może, tylko czemu zakładasz, ze jak dziewczyny które tam
    ze mną były miały serdecznie dość po jednym dniu, ale zostały
    'z braku wyboru' - po następnych dniach będą miały mniej dość?

    KiraŽ

  • 124. Data: 2006-10-07 18:58:57
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 07-10-2006 o 20:41:12 Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

> [...]
    > ze mną były miały serdecznie dość po jednym dniu, ale zostały
    > 'z braku wyboru' - po następnych dniach będą miały mniej dość?

    Bo miałem przyjemność (tak! bardzo ciekawa odmiana, którą sobie
    zaaplikowałem) zupełnie niedawno popracować kilka tygodni na trzy zmiany w
    fabryce przy maszynie. Trzy tygodnie trwało, zanim moje nogi (stopy)
    przyzwyczaiły się do utrzymywania mojego ciężaru przez 8 godzin. Na
    początku ból był niełatwy do zniesienia.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 125. Data: 2006-10-07 19:20:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User napisał(a):

    > Ale jeśli zadanie zrobisz np. w 90% wyznaczonego czasu, to pozostałe 10%
    > się marnuje.
    >
    > Większość pracowników fizycznych nie przyzna się w takiej sytuacji do
    > wykonania zadań i nie poprosi o następne, tylko pozostały czas
    > zwyczajnie defrauduje.
    >
    > Moje rozwiązania przyczyniają się natomiast do takiego przybliżenia do
    > 100% wykorzystania czasu pracownika, jak to tylko możliwe.

    1)nie dajesz 1 a kilka zadan, bo jakbys pomyslal, to czesto mozna
    napotkac rzeczy, ktore zajmuja wiecej czasu niz sie to wydawalo
    pierwotnie, natomiast inne zadanie wykonuje sie w krotszym czasie, bo
    problem, ktory wydawal sie powazniejszym udalo sie rozwiazac w krotszym
    czasie. Dodatkowo odpoczynek, chocby ulozenie sobie pasjansa/zagranie w
    zenka sapera - dla odprezenia czesto potrafi spowodowac, ze problem
    rozwiaz szybciej, gdyz w miedzyczasie wlasnie pobudzi szare komorki. I
    projekt trafi wczesniej do testow. No ale coz, zeby to zrozumiec trzeba
    nie tylko umiec machac palcem i rozdawac zadania i pilnowac, zeby czasem
    przez minute nie oderwal ktos wzroku od monitora.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 126. Data: 2006-10-07 19:27:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):

    > Najczesciej co innego lezy u podstaw takich ograniczajacych
    > decyzji. Dla przykladu: zagrozenie robactwem i wyciekiem
    > informacji w sposob niekontrolowany przez pracownika badz
    > kontrolowany, bo moze sobie wazne dane wyslac poczta na konto na
    > darmowym serwerze a potem sciagnac w domu i je skasowac zeby
    > zatrzec slady.
    > Sam namierzalem ludzi, ktorzy czesto z wlasnej checi i woli
    > zostawali po godzinach pracy, zeby nie dopuscic do wycieku
    > danych.

    Jesli ludzie sa zadowoleni z placy i pracy to nie beda tak robic, jesli
    nie to zareczam ci, ze te dane mozna wyniesc bez problemu...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 127. Data: 2006-10-07 19:57:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):

    > Tylko to sedno nalezy odniesc do sytuacji mozliwosci wyboru to
    > znaczy _kto_ ma wybor. Jesli na ogloszenie na 1 stanowisko IT
    > przychodzi ponad 100 zgloszen od kandydatow to kto ma mozliwosc
    > wyboru? Chyba jasne czyja pozycja jest silniejsza i kto dyktuje
    > warunki.

    To, ze przyjdzie ci 100 zgloszen to
    1) tylko 50 z nich spelni twoje wymagania
    2) tylko czesc bedzie sie chciala zatrudnic wogole u Ciebie, reszta
    sonduje rynek
    3) z tych co beda chcieli sie u ciebie zatrudnic tylko czesc przystanie
    na twoje warunki.
    4) jak bedziesz mial szczescie, to moze kogos zatrudnisz.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 128. Data: 2006-10-07 20:05:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Tomek P. napisał(a):

> [...]
    > przyzwyczaiły się do utrzymywania mojego ciężaru przez 8 godzin. Na
    > początku ból był niełatwy do zniesienia.

    Jest jeszcze inny aspekt. Pracowalem sobie bedac w Liceum w wakacje w
    cegielni. Praca ciezka, ale dawalem sobie rade, na tyle, ze dniowke
    mialem najwyzsza.... Tylko, ze jak na moje wyobrazenia byla zbyt niska
    po 4 dniach zrezygnowalem, bo znalazlem za te same pieniadze prace
    lepsza i z mozliwosciami na dodatkowe wynagrodzenie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 129. Data: 2006-10-07 20:16:07
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Jesli ludzie sa zadowoleni z placy i pracy to nie beda tak
    > robic, jesli nie to zareczam ci, ze te dane mozna wyniesc bez
    > problemu...

    Powiem Ci, ze sie mylisz. Sa ludzie, ktorym ciagle malo. Moze i
    mozna wyniesc (jesli user mial do nich prawo) ale nie bez sladu.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 130. Data: 2006-10-07 20:22:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):

    > Powiem Ci, ze sie mylisz. Sa ludzie, ktorym ciagle malo. Moze i
    > mozna wyniesc (jesli user mial do nich prawo) ale nie bez sladu.

    Dlatego nalezy zatrudniac normalnych ludzi, a nie frustratow. Co do 'bez
    sladu' to zacytuje tu zdanie z filmu zmiennicy 'na technike znajdzie sie
    technika'. Dlatego IMHO lepiej wprowadzic normalne warunki pracy i
    zatruniac rozsadne osoby, ktore wiedza czego chca i odpowiednio ich
    wynagradzac, a nie beda kombinowac.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl