PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak napisac LM i co w nim zamiescic?

  • 1. Data: 2003-02-16 16:44:46
    Temat: jak napisac LM i co w nim zamiescic?
    Od: "Hubert" <h...@g...pl>

    witam wszystkich
    mam pewien problem: nie mam bladego pojecia, jak sie zabrac za pisanie LM i
    co mam w nim zamiescic. jestem w tym totalnym nowicjuszem, wiec bede
    wdzieczny za wszelkie wskazowki, podpowiedzi, lub jakies gotowe wzory, ktore
    pozniej mozna jakos doprowadzic do stanu takiego, aby mozna go bylo wyslac
    potencjalnemu pracodawcy.
    z gory dziekuje za wszelka pomoc.
    pozdrawiam.
    Hubert

  • 2. Data: 2003-02-16 17:36:25
    Temat: Re: jak napisac LM i co w nim zamiescic?
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Hubert wrote:

> [...]
    > pozniej mozna jakos doprowadzic do stanu takiego, aby mozna go bylo wyslac

    Hubert.

    Wzorce sa w najbardziej popularnych serwisach internetowych: wp.pl i onet.pl
    Oprocz tego znajdziesz je w kilkudziesieciu innych serwisach zwiazanych
    z praca.
    Chlopie, wejdz na www.google.pl i wpisz "list motywacyjny". Jest tego na
    peczki.

    Pamietaj, ze powinienes pisac LM stosownie do stanowiska na jakie
    pracodawca poszukuje pracownika. Listy za badzo ogolne i nie podparte
    informacjami w CV, po prostu leca najczesciej do kosza.

    Cel LM to takie sformulowanie (zachecenie) pracodawcy, aby chcial Ciebie
    zaprosic na rozmowe kwalifikacyjna.
    Pisz tam prawde i tylko prawde. Szczegoly zyciorysu pozostaw do
    napisania w CV. Zreszta wszystko masz w poradnikach internetowych.

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 3. Data: 2003-02-16 21:53:01
    Od: "newbie" <d...@p...com>

    Użytkownik "Mackosa" <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > Pisz tam prawde i tylko prawde. Szczegoly zyciorysu pozostaw do
    > napisania w CV. Zreszta wszystko masz w poradnikach internetowych.

    Hehe , jezeli w tym co do mnie przychodzilo bylo chociaz 50 % prawdy to
    znaczy ze sami
    idealni/genialni/super/dynamiczni/dyspozycyjni/doswi
    adczeni/niezastapienie
    aplikowali do dzialu IT u mnie w firmie :-)

  • 4. Data: 2003-02-17 08:58:53
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "newbie" <d...@p...com> wrote in message
    <cut>
> [...]
    > idealni/genialni/super/dynamiczni/dyspozycyjni/doswi
    adczeni/niezastapienie
    > aplikowali do dzialu IT u mnie w firmie :-)

    A co mieli pisac - jak padnie to moze wpadne na kwadransik w wolnym czasie,
    a moze nie? ;)))
    Zreszta wystarczy poczytac pl.praca.szukana - ja szybko przestalem bo mi sie
    wlos jezyl - takie pistolety bez roboty siedza (zakladam ze polowa z tego co
    pisza to prawda)
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2003-02-17 10:48:25
    Od: "newbie" <d...@p...com>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sie
    > wlos jezyl - takie pistolety bez roboty siedza (zakladam ze polowa z tego

    Fakt, moze nawet wiecej niz 50% - przynajmniej informatykom nie oplaca sie
    sciemniac bo latwo sprawdzic...