PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak najlepiej odejsc?

  • 1. Data: 2002-04-29 14:07:48
    Temat: jak najlepiej odejsc?
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    No wlasnie jak? Zostac zwolnionym przez firme, za porozumieniem, czy na
    wlasna prosbe? Jak to sie ma do kodeksu pracy? Kiedy nalezy sie jakas
    odprawa?
    M.

  • 2. Data: 2002-04-29 16:09:21
    Temat: Re: jak najlepiej odejsc?
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Użytkownik "Monika" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie jak? Zostac zwolnionym przez firme, za porozumieniem, czy na
    > wlasna prosbe? Jak to sie ma do kodeksu pracy? Kiedy nalezy sie jakas
    > odprawa?

    A to zalezy na czym Ci zalezy... Jezeli na zasilku, to musi Cie zwolnic
    pracodawca. Jezeli sama sie zwolnisz, to musisz odczekac jakis czas (nie
    wiem ile, ale kilka miesiecy), zanim bedziesz miala prawo do zasilku.
    A jezeli chcesz znalezc nowa prace, to lepiej odejsc samemu. Duzo lepiej
    wyglada w papierach, i mozesz dorobic teorie, ze np. nie mialas juz
    mozliwosci rozwoju, a nie pracujesz w miejscach, gdzie takich mozliwosci nie
    masz. :o)
    A co do odpraw, to nie mam pojecia.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 3. Data: 2002-04-29 19:54:37
    Od: Tadeusz Studnik <t...@w...pl>

    W artykule <aajt18$k5v$1@news.tpi.pl> Marcin Maziarz/.Barman napisal(a):

> [...]
    > pracodawca. Jezeli sama sie zwolnisz, to musisz odczekac jakis czas (nie
    > wiem ile, ale kilka miesiecy), zanim bedziesz miala prawo do zasilku.
    3 miesiace i dostaje sie chyba 70% zasilku na 3 miesiace

    Pozdrawiam,
    Tadeusz Studnik