PracaGrupypl.praca.dyskusjejak najlepiej odejsc? › Re: jak najlepiej odejsc?
    From: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak najlepiej odejsc?
    Date: Mon, 29 Apr 2002 18:09:21 +0200

    Użytkownik "Monika" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aajk43$hfr$1@news.tpi.pl...

    > No wlasnie jak? Zostac zwolnionym przez firme, za porozumieniem, czy na
    > wlasna prosbe? Jak to sie ma do kodeksu pracy? Kiedy nalezy sie jakas
    > odprawa?

    A to zalezy na czym Ci zalezy... Jezeli na zasilku, to musi Cie zwolnic
    pracodawca. Jezeli sama sie zwolnisz, to musisz odczekac jakis czas (nie
    wiem ile, ale kilka miesiecy), zanim bedziesz miala prawo do zasilku.
    A jezeli chcesz znalezc nowa prace, to lepiej odejsc samemu. Duzo lepiej
    wyglada w papierach, i mozesz dorobic teorie, ze np. nie mialas juz
    mozliwosci rozwoju, a nie pracujesz w miejscach, gdzie takich mozliwosci nie
    masz. :o)
    A co do odpraw, to nie mam pojecia.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman