PracaGrupypl.praca.dyskusje › inżynier testów systemowych

  • 1. Data: 2009-03-22 17:14:28
    Temat: inżynier testów systemowych
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam,

    Czy może mi ktoś powiedzieć czym osoba na takim stanowisku się
    zajmuje ? Firma akurat jedna z większych, a w wymaganiach w zasadzie
    nic szczególnego nie podali - cośtam o sieciach, coś o Windowsach,
    xml. Ciekaw jestem, czy to bardziej testy zachowania oprogramowania w
    konkretnych systemach, gdzie liczy się głównie lub przynajmniej
    znaczna wiedza z zakresu SO, czy może to testy samego softu oraz
    dziobanie i poprawki w kodzie (np Java, C++).
    Rozumiem poufność zarobków bo mogą być różne nawet dla dwóch osób na
    tym samym stanowisku, ale mniej więcej jakiego rzędu można się
    spodziewać ? 2-3 netto ?

    Dzięki