PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy

  • 11. Data: 2004-03-16 18:15:10
    Temat: Re: informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy NTG/OT
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    DooMiniK <bachus20{CUT_ANTYSPAM}@poczta.wp.pl> napisał(a):

    > ps. co tu dużo mówić - praca zawodowa daje najlepszą praktykę :-)

    Praktykę tak, ale nie pracę. Ja widocznie mam przedawkowaną praktykę,
    bo mam 25 lat praktyki i patrzą na mnie jak na zielonego słonia
    z fioletowymi uszami, że chcę się gdzieś zatrudnić.

    Marek

  • 12. Data: 2004-03-16 18:28:59
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl> napisał(a):

    > Na pewno 'informatyk'? Czy raczej informator?
    Po studium informatycznym to informatyk, a nie np. piekarz.

    > Czekaj dalej...
    >
    > R.
    > P.S. Konkurencji, zdaje się, nie stworzysz na rynku :)

    Hmm. Takie czasy przyszły, że fakt posiadania pracy+"specyficzne poczucie
    humoru"="kpiny z tych co pracy nie mają, a chcieliby

    Marek