PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatycy a certyfikaty Cisco, Microsoftu

  • 11. Data: 2002-02-13 16:59:18
    Temat: Re: informatycy a certyfikaty Cisco, Microsoftu
    Od: "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl>

    Ok, ok
    to moze niedziela??
    wraz z lepszymi polowami (kto ma)
    proponuje te niedziele lub nastepna wieczorkiem
    po ratuszem(przy glownym wejsciu)

    I jak? pasuje ??
    Thomas
    Hamburg

    X...@1...133.1.4...

  • 12. Data: 2002-02-18 11:50:54
    Od: Jan Artysiewicz <y...@j...biatel.signum.pl>

    Zakładając że mieszkam i pracuję w mieście X
    Studiuję zaocznie w mieście Y..

    Czy pracodawca jest zobowiązany do zwrotu kosztu nauki, dojazdów, itp. ?
    Co mówi o tym kodeks pracy ? Może zawracając mi część poniesionych kosztów
    mógłby sam coś odpisać z podatku ?
    Jeśli istnieją jakieś możliwość obniżenia kosztów studiowania to znających
    temat prosiłbym o komentarze.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz