PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia programista w mBanku?

  • 11. Data: 2006-05-22 07:38:26
    Temat: Re: ile zarabia programista w mBanku?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > nominalnie pensja 1,5 ale w walucie brukselskiej ;)

    Moglbys to czyms poprzec bo tu wiekszosc przekonuje, ze jednak 1,5k zl. ?
    Jarod

  • 12. Data: 2006-05-22 16:46:23
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Jarod sprawa jest taka...Te 1,5 to rzeczywiście przesada (nawet jeśli to
    jest już netto ;p). Mój kumpel pracuje przy sprzęcie w banku (jakaś tam
    administracja + częściowy helpdesk) i dostaje za 1/2 etatu właśnie 1500 na
    rękę, ale on w miarę dobrze trafił :-) W wielu firmach IT początkowe zarobki
    (dla studenta 3,4 roku) to ok 3000 brutto. Czy w banku jest dużo lepiej? Nie
    sądzę ... Przeskaluj sobie te 3000 brutto biorąc pod uwage swoje
    doświadczenie i fakt,ze mBank jest w miarę znanym bankiem ;)

    To mówiłem ja - student 5. roku informy na PW z niewielkim doświadczeniem :)

  • 13. Data: 2006-05-23 08:52:05
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swoje doświadczenie i fakt,ze mBank jest w miarę znanym bankiem ;)
    >
    > To mówiłem ja - student 5. roku informy na PW z niewielkim doświadczeniem

    Powiem tak, nie wiem jak jest w MBanku, ale pracowalem w IT w innym banku, i
    przychodzac tam, z niklym doswiadczeniem jakies 5 lat temu mialem 3500
    brutto.
    Na poczatek. Po 3 miesiacach bylo juz konkretnie wiecej. Potem bylo roznie:D
    ale nie wyobrazam sobie, zeby programista lykna 1,5 na reke, powaga. Fakt,
    ze operatorow do AS-a totalnie swiezych (nie mowie teraz o Mbanku)
    zatrudnili za ponoc 1200, z tego co slyszalem, i wszyscy byli w szoku.
    Generalnie jednak w roznych bankach w ktorych pracuja krewni i znajomi
    krolika kaska oscyluje w granicach ok 5 - 8 brutto dla ludzi z
    doswiadczeniem, wypasieni kolesie i management spoko moze lyknac powyzej 10.
    Oczywiscie Warszawka.
    pozdr
    /p

  • 14. Data: 2006-05-23 09:35:06
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu sheerer porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > na rękę, ale on w miarę dobrze trafił :-) W wielu firmach IT początkowe
    > zarobki (dla studenta 3,4 roku) to ok 3000 brutto.
    Mowisz o zlotowkach? Dla studenta 3k brutto to jest ponad ihmo prawie
    2.5k netto (odpada zus itp). Moze w Warszie student na pol etatu tyle
    dostanie... w Lodzi tyle mzoe nie dostac absolwent na caly etat
    > Czy w banku jest dużo lepiej? Nie sądzę ... Przeskaluj sobie te 3000 brutto biorąc
    pod uwage
    > swoje doświadczenie i fakt,ze mBank jest w miarę znanym bankiem ;)
    Jestem z Lodzi, wiec tutaj sie mniej-wiecej wie ile mozna w roznych
    firmach (w przyblizeniu) wyciagnac. Z relacji znajomych wynika ze
    programista w mbanku dostaje ~2.5k brutto (przy czym nie pracuje
    bezposrednio w mbanku tylko dla spolki-corki, bedacej zaleznej od bre i
    wykonujacej zlecenia dla mbanku)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 15. Data: 2006-05-23 18:20:49
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał

    > Dla studenta 3k brutto to jest ponad ihmo prawie 2.5k netto (odpada zus
    > itp). Moze w Warszie student na pol etatu tyle dostanie
    Nie na pół tylko na cały. Rzeczywiście sporo moich znajomych tyle zarabia.

  • 16. Data: 2006-05-24 08:15:37
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisal(a):
> [...]
    > Mowisz o zlotowkach? Dla studenta 3k brutto to jest ponad ihmo prawie
    > 2.5k netto (odpada zus itp). Moze w Warszie student na pol etatu tyle

    Co Ci i gdzie odpada? Bo nie w PL i nie przy umowie o prace.

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 17. Data: 2006-05-24 08:43:16
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Andrzej Gradziel porozsypywal nastepujace haczki:
    > Co Ci i gdzie odpada? Bo nie w PL i nie przy umowie o prace.
    Fakt, skrot myslowy... mialem na mysli umowy cywilno-prawne. moze takie
    zwyczaje panuja tylko w Lodzi, ale Ci z moich znajomych, ktorzy
    dorabiali sobie podczas studiowania, mieli umowy-zlecenie,
    umowy-o-dzielo, wlasnie z racji oszczednosci na skladkach.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 18. Data: 2006-05-24 15:49:31
    Od: "poczatkujacy" <...@...pl>

    > dorabiali sobie podczas studiowania, mieli umowy-zlecenie,
    > umowy-o-dzielo, wlasnie z racji oszczednosci na skladkach.

    problem polega na tym ze zazwyczaj te firmy ktore lepiej placa
    nie daja innych umow niz o prace.

    pozdrawiam